Warm and Cozy 10.rész - magyar felirat

Elkészültem a következő résszel, s ahogy mondtam, a jövő hetivel csúszni fogok, de ahogy leszóbeliztem 23.-án egyből pótolom! Jó szórakozást!

Érdekesség!
Az a film, amit Lee Jung Joo és a polgármester nézett volna meg együtt, az a főszereplő srác, Yoo Yeon Seok (Baek Gun Woo) új filmje, aminek a premiere 4.én volt. A film címe Perfect Proposal. Személy szerint én már ezerszer megnéztem a film előzetesét, szerintem nagyon jó lehet, alig várom, hogy legyen rá angol felirat!
U.i.: Yoo Yeon Seok nagyon helyes benne
Itt az előzetes:

Felirat: ITT
Direkt letöltés: ITT
(ez ugyanaz ami avistazon van fent)
Torrent: ITT
(avistaz - meghívó szükséges)

Nagyon, nagyon szeretem őket, s a családi dolgok is nagyon bonyolódnak már. Ez a rész nagyon érdekes volt, szegény polgármestert nagyon fogjuk sajnálni, én már érzem. Geon Woo viszont nagyon aranyos, meg kicsit szemét is... csak jönne már meg végre az esze.
Maendorong Ttottot
Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégetni videóra és felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte teljes mértékben tilos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése