Warm and Cozy 13.rész - magyar felirat

Sziasztok! Itt a 'Meleg és Barátságos' 13.részének magyar felirata! Sajnálom, ezzel megint csúsztam egy kicsit, de a maradék 3 rész igyekszem a jövőhét elejére befejezni. Jó szórakozást mindenkinek! 

Felirat: ITT
Direkt letöltés: ITT
(ez ugyanaz ami avistazon van fent)
Torrent: ITT
(avistaz - meghívó szükséges)

Ajj, annyira cukik, hogy belehaloook. Hogy lehet minden apróságon összeveszni aztán meg kibékülni? Nagyon szeretem őket, és sajna 3 rész maradt csak. Még én sem néztem meg, nem akarom, hogy vége legyen.
Maendorong Ttottot

Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégetni videóra és felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte teljes mértékben tilos!

14 megjegyzés:

  1. Köszönöm a 13.rész fordítását ...hát igen hmmmm

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm a feliratokat! A 11.résztől begyűjtöm őket, aztán viszem magammal jövőhétre esti programnak :P (táboroztatunk a világvégén, ahol se internet, se térerő, de még jó, hogy telón lehet nézni sorikat :P úgyhogy most (kivételesen) külön jól jön a kis felbontású videók elérhetősége!)
    Köszönöm mégegyszer, hogy fordítod (fordítottad) ezt az aranyos kis sorozatot!!!!!
    További szép nyarat!!! :)
    Üdv.
    Pasta love ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :)
      Szerintem remek időtöltés lesz!
      Megkésve, de viszont kívánom! :)

      Törlés
  4. Nagyon koszonom az ujabb reszt en is nagyon szeretem ezt a sorit .

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen az újabb részt!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen az újabb rész én is, és nem vagy belassúlva egyáltalán. Az a lényeg, hogy egyszer be legyen fejezve a sorozat. Mégegyszer köszönöm ezt a csodálatos kis történetet, hogy megosztod velünk.Üdvözlettel:csilla0602

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm ezt a sorozatot Neked Doyle Evolett, annyira helyesek és ebben a melegben szinte üdítő a szép környezet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :) Nagyon örülök, hogy tetszik a sorozat! :)

      Törlés