Warm and Cozy 15.rész - magyar felirat

Itt is van a 'Meleg és Barátságos' 15.részének magyar felirata. Már csak egy van, és vége van ennek a sorozatnak. Mindenkinek jó szórakozást a részhez!

Felirat: ITT
Direkt letöltés: ITT
(ez ugyanaz ami avistazon van fent)
Torrent: ITT
(avistaz - meghívó szükséges)

Ajj na ez a rész tényleg nagyon cuki volt. Féltem, hogy túldramatizálják, de főhőseink hozzák a szokásos formájukat, így nem egy kellemes perccel lepnek meg minket! U.i.: Ez a baba nagyon cuki.  
Maendorong Ttottot  
 Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégetni videóra és felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte teljes mértékben tilos!

12 megjegyzés:

  1. Köszönöm...ismét a polgármester volt a nagy .és a baba.....remek volt...

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Nagyon koszonom a gyors es minosegi munkadat.
    Ez a sori lett az egyik kedvencem :-)
    Egy kellemes hetet kivanok neked .
    Udv:kispocok84

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :) Nagyon örülök, hogy tetszik a sorozat!
      És köszönöm :)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen a 15.-et is. Most gyorsan visszanézek, mivel 4 napig nem voltam és a 13, 14-es hiányzik!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Evolett!
    Köszönöm szépen, hogy fordítod a Hong nővérek új sorozatát, nekem nagyon tetszik, a színészeket is remekül összeválogatták, nagyon tetszenek a főszereplők, a polgármester remek karakter és örömmel fedeztem fel a Király arca sorozat királyát Lee Sung jae-t Song Jung-Geun szerepében, és mellette Jeju csodálatos! Ugye majd a 16. részt is elkészíted: Köszönet az egész munkádért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! És igen, szerintem is tökéletes a színész gárda :D

      Törlés
  5. Kedves Evolett, sajnos névtelenre sikerült a hozzászólásom, nem így akartam, de névvel is nagyon tetszik és nagyon várom a befejezést. Üdvözlettel:Szildor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj és nagyon örülök, hogy tetszik a sorozat! :)

      Törlés
  6. Evolett Kedves!

    Ugye be fogod fejezni a Warm...-ot, annyira aranyos és jó kis történet, kérlek, ha lesz egy kis időd fordítsd le az utolsó részt is jó? Sajnos én nem tudok angolul(se), így hiába nézem meg, nem értem:-(( Köszönöm szépen. Üdv: szeretettel: csabamama2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is elnézést kérek, a késői válaszért, szerencsére mostanra már lefordítottam az utolsó részt is! :)

      Törlés