Amikor a főhősnő idősebb, mint a főhős

Szerintem a cím mindent elárul a bejegyzés tartalmáról. Az összes eddig látott sorozat színészeinek születésnapját megnéztem, és kiírogattam, hogy mikor idősebb a főhősnőt alakító színésznő, mint maga a színész. Van olyan sorozat ahol erre alapszik a sorozat, de legtöbb esetben nem. Engem pár nagyon meglepett, és az is hogy ennyi gyűlt össze.

1 év korkülönbség
 Bár 1 év az szinte semmi, azért mégis meglepő, hogy Park Min Young 1 évvel idősebb, mint Lee Min Ho. Jelenleg 28 és 29 évesek.
 
 Moon Chae Woon bizony 1 évvel idősebb, mint a nagyon kedvelt Joo Won. A fenti pároshoz hasonlóan jelenleg 28 és 29 évesek.
Őszintén én arra számítottam, hogy Ji Chang Wook idősebb, mint Park Min Young, de nem. S meglepő módon, a fenti két pároshoz hasonlóan (legfelső ugyanaz a színésznő) 28 és 29 évesek.
Itt tényleg meglepődtem, hisz Min Hyo Rin egyáltalán nem néz ki 29 évesnek. Kwak Si Yang 28 éves (persze, hogy itt is ezek a számoook). Az öcsit alakító színész, Jin Young pedig 5 évvel fiatalabb, mint a színésznő.

2 év korkülönbség
 Itt igazából számítottam is rá, hisz Lee Hong Ki fiatal még. Yang Jin Sung pedig 27 éves. Szerintem ez a 2 év is még simán elhanyagolható.
Hogy őszinte legyek, itt még a 2 évnél is nagyobb különbségre számítottam, hisz Choi Woo Sik valami eszméletlen fiatalnak néz ki. Ezzel szemben már 25 éves, s a fenti pároshoz hasonlóan a főhősnőt alakító Uee pedig 27.
Ismét itt van Uee 27 évesen, a főhős, Sung Joon pedig (meglepődtem) 25 éves. Másik párosunkban is idősebb a főhősnő, Lim Ji Yeon 25 éves, míg Park Hyun Sik 24.
 Mask
Ismét meglepődtem, hisz Soo Ae bizony két évvel idősebb, mint Ju Ji Hoon. Na itt aztán tényleg nem látszik. Jelenleg 33 és 35 évesek.
Bizony, a főhősnőt alakító színésznő, Seol Hyun 20 éves, míg Yeo Jin Goo 18.
Itt sem hittem volna, hogy a főhősnő, Yoo In Na idősebb, mint Ji Hyun Woo, aki 31 éves. Szerintem mindketten letagadhatnak 4-5 évet simán.

3 év korkülönbség
  Blood
Itt is számítottam különbségre, azonban arra nem, hogy Ahn Jae Hyeon már 28 éves, Ku Hye Sun pedig 31. 
Itt is Ku Hye Sun a főhősnő, aki 31 éves. Lee Min Ho pedig 28. Bár nekem még mindig nehéz felfognom, hogy Ahn Jae Hyeon és Lee Min Ho egyidősek.
Jung Kyoung Ho a maga 32 évével 3 évvel fiatalabb, mint a főhősnőt alakító Kim So Yeon. Itt is meglepődtem picit, hisz mindketten fiatalabbnak látszanak.
Itt erre alapszik a sztori, fel is hozzák benne a korkülönbséget, így nem meglepő, hogy Jung Il Woo fiatalabb, mint a 31 éves Lee Chung Ah.
Itt is meglepődtem, hisz tudtam, hogy Joo Sang Wook már bőven a harmincas éveiben jár, viszont arra nem számítottam, hogy Kim Sun A már 40 éves.
Erre viszont számítottam, hisz őszintén Shin Min A azért nem sok évet tagadhat le a sorozatban. Lee Seung Gi jelenleg 28 éves, a színésznő pedig 31.
Erre viszont nem számítottam, én simán úgy tippeltem volna, hogy Lee Dong Hae idősebb 1-2 évvel. Meglepő módon azonban Yoon Seung Ah már 32 éves. Dong Hae pedig értelemszerűen 29.
 
She Was Pretty
Imádott párosom, Park Seo Joon és Hwang Jung Eum között is 3 év különbség van. Jelenleg 27 és 30 évesek.

 4 év korkülönbség
Na itt is meglepődtem, de rendesen. Park Yoo Chun 29 éves, Han Ji Min pedig már 33. Azért szerintem ők is fiatalabbnak néznek ki a koruknál.
Jung Il Woo megint, akit jelen esetben egy 4 évvel idősebb színésznővel, Yoon Jin Seo-val raktak össze. Jelenleg 28 és 32 évesek.

5 év korkülönbség
Itt is számítottam különbségre, viszont nem ekkorára. Szerintem 3 vagy 2 évet mondtam volna. Ezzel szemben Choi Jin Hyuk 29 éves, a főhősnőt alakító Sing Jo Hyo pedig 34. 
A fenti párossal ellentétben, itt nagyobb korkülönbségre számítottam, nem 5 évre. A helyzet az, hogy Seo In Guk fiatalabbnak néz ki, mint 28, Lee Ha Na pedig idősebbnek, mint 33.
Itt is többre, sokkal többre számítottam. Azonban a fenti párosunkhoz hasonlóan Lee Min Ho 28, Son Ye Jin pedig 33.
Szívem csücskét, Seo In Guk-ot itt is idősebb színésznővel rakták össze, ez viszont nagyon meglepett, hisz Jo Yoon Hee korán sem néz ki 33 évesnek.

6 év korkülönbség
Igen, Seo In Guk ismét itt van. Itt tudtam, hogy a színésznő idősebb, de kb. 4 évre tippeltem volna. Jang Na Ra azonban már 34 éves.
Igen, itt alapjáraton idősebb színészek a főszereplők, azonban a sorozatban a pasi van idősebbnek feltűntetve, holott Lee Sang Yoon 34 éves, Choi Ji Woo pedig 40.
Ez az a páros, ami teljesen kiveri nálam a biztosítékot. Semmi baj nem lenne a korkülönbséggel, viszont ez a két színész inkább taszítja egymást mintsem vonza, ami azért elég sokat ront a sorozaton. Kim Soo Hyun 27 éves, Han Ga In pedig 33.

7 év korkülönbség
Itt a sztoriban megjelenik, hogy a pasi idősebb, mint a nő, így egyáltalán nem zavaró ez a 7 év. Lee Hong Ki 25 éves, Lee Ha Nui pedig 32.
Na ez volt az a sorozat, amin eléggé meglepődtem. Ha megkérdezik, hogy szerintem idősebb-e a színésznő, mint Joo Won, lehet, hogy elgondolkodom rajta, de inkább egyidőseknek tippeltem volna őket. Jól meglepődtem amikor megláttam, hogy Kim Tae Hee 35 éves így 7 évvel idősebb, mint a 28 éves Joo Won. Azta. Meglepődtem. Rendesen.
Bár Gianna Jun nem kevés évet tagadhat le a korából, itt természetesen nem lepődtem meg, hisz alapjáraton az van központban, hogy Do Min Joon biza egy csöppet sem öregszik űrlény mivoltának hála. Kim Soo Hyun 27 éves, Gianna Jun pedig 34.
 

10 év korkülönbség
Itt természetesen számítottam a korkülönbségre, de nem 10 évre. Bizony Kim Hee Seon már 38 éves, Lee Min Ho pedig 28.
Jelen esetben a korkülönbség a sorozatban is megvan, nem csak a színészek között. Lee Jong Suk egy gimnazista még benne, míg Lee Bo Young már ügyvéd. Jelenleg 26 és 36 évesek.
Itt nem a korkülönbségen lepődtem meg, hanem azon, hogy a sorozatban ha jól emlékszem egyidőseknek vannak beállítva. Bár tény, hogy nekem ez a sorozat egyáltalán nem tetszett, de Joo Won attól még örök kedvencem marad. Ahogy nemrég említettem, Joo Won 28 éves, Choi Gang Hee pedig 38.
 És ezzel vége is lett a bejegyzésnek. A legnagyobb korkülönbség, amivel találkoztam, az a 10 év. Ti láttatok már olyan sorozatot, ahol ennél idősebb a főhősnő a főhőstől?
Remélem mindenkinek tetszett :)

14 megjegyzés:

  1. Az utolsó kérdésed után eszembe jutott a What's Up Fox? - de ott is kilenc év van Ko Hyun Jung és Chun Jung Myung között. Többre tippeltem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, arról a sorozatról is hallottam már, csak még nem jutottam el a megnézéséig :)

      Törlés
  2. Szerintem nem volt feltűnő a korkülönbség egyik helyen sem, a What's Up Fox? pedig kifejezetten erről szól, mi van akkor, ha a barátnőm 9 évvel fiagtalabb öcsikéjébe szeretek bele
    What's Up Fox? c. sorozatot egy meggondolatlan pillanatomban töröltem és sajnos sehol sem találok letöltési lehetőséget, pedig olyan szívesen újra nézném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://chauthanh.info/drama/view/whats-up-fox-%5Bkdrama%5D.html
      :)

      Törlés
    2. Megnézendők listáján van, de még nem jutottam el oda, annyi sorozat van felírva :D

      Törlés
  3. Nagyon jó kis gyűjtemény. Kiegészíteném még egy sorozattal.
    A Witch's Romnce. A szerep szerint 14 év a korkülönbség...ezzel szemben a valóságban még nagyobb. Uhm Jung Hwa 1971-ben született míg Park Seo Joon 1988-ban.
    Szerintem egy fergeteges vígjáték és itt szerettem meg Park Seo Joont egyrészt önmaga miatt, másrészt az a karakter amit megformál az számomra nagyon szinpatikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Witch's Romance csak kimaradt egy betű :-)

      Törlés
    2. Igen, Seo Joon kedvenc, alig várom, hogy eljussak ehhez a sorozathoz is :D

      Törlés
  4. Sikerült sorozatot, feliratot letölteni!!!! (Wath's Up Fox?)

    VálaszTörlés
  5. Az I do, I do két főhőse (Lee Jang Woo és Kim Sun Ah) között 11 év van, természetesen a hölgy javára^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a sorozat is megnézendők listáján van ! :)

      Törlés
  6. Szia!
    Tettszett az összeállításod.
    Secter Love Affair, Kim Hee-ae színésznő 48 éves, Yoo Ah-in csak 29 éves. :)
    Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ismét egy sorozat, ami a megnézendők listáján van, remélem hamarosan sort kerítek rá! :)

      Törlés