2015 legjobbjai / legrosszabbjai

Sziasztok! Kevesebb, mint egy hónap, és ennek az évnek is vége, ti elhiszitek ezt? Nagyon gyorsan repül az idő, nem igaz? Tavalyhoz hasonlóan, összeállítottam egy kérdőívet, amiben az idei legjobb illetve legrosszabb sorozatokat lehet megszavazni egy adott műfajban. Ahogy összeállítottam a kérdőívet rájöttem, hogy nagyon nehéz dolgunk van, hisz idén nagyon sok jó sorozattal ismerkedhettünk meg. 
A kérdőívet csak egyszer lehet kitölteni, a válasz módosítására azonban van lehetőség.
Csak 2015-ös, illetve 2014-ben indult, de 2015-ben véget ért sorozatokat lehet megválasztani.
Az eredményt december utolsó hetében fogom felrakni a blogomra, addig remélem nagyon sokan kitöltjük az űrlapot! :)


Idei sorozat ismertetők:

2 megjegyzés:

  1. Én csak a "The King's Face" -t láttam, nagyon tetszett, de örömmel klátom, milyen sok film készült, amit nem láttam- különben a Jung Yoo Gun filmjeit kerestem és néztem. Sajnos nem tudlak segíteni, de jó kis összesítés. Üdv Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszett az a sorozat, és igen, elég sok nagyon jó sorozat készült idén, nagyon ajánlom őket! :)

      Törlés