Liebster Award

Mostanában kevés bejegyzésem van, mivel nekem a napi 24 óra sajnos nagyon kevés, így kicsit le vagyok maradva az aktuális dolgokkal kapcsolatban.
Tegnap, kedves barátnőm, HaNeul megtisztelt a Liebster Award díjjal amit nagyon, de nagyon köszönök neki!

Szabályok:
° Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!
° Maximum 11 blogtársadat jelöld.
° Írj magadról 11 random dolgot.
° Válaszolj a jelölő blogger kérdéseire.
° Tegyél fel 11 kérdést az általad választott bloggernek.

11 random tény rólam
1. Általában nagyon szétszórt vagyok, pedig szerintem nálam senki sem igyekszik jobban rendszerezni a dolgait.
2. Főleg koreai sorozatokat nézek, de két amerikai sorozatot is nagyon szeretek: A Trónok Harcát és a The Walking Dead-et.
3. Nem sok barátom van, de velük nagyon jóban vagyok, és igyekszem életem végéig megóvni ezeket a kapcsolatokat.
4. 19 éves leszek áprilisban, de mindig 14-15 évesnek néznek... haha...
5. Nagyon szeretem a disney mesék dalait hallgatni.
6. Általában barátságos és segítőkész vagyok, de elég nehezen nyílok meg másoknak. Viszont ha egyszer ez megtörtént, akkor teljesen elveszítem gátlásaimat.
7. Nagyon sokszor leégek, kellemetlen helyzetbe kerülök. Nem tudom, hogy csinálom, egyszerűen csak egy könyvet se tudok megvenni anélkül, hogy ne mondanék valami hülyeséget, szóval ha találkoztok egy lánnyal, aki össze vissza habog és kiejti a pénztárcát a kezéből, akkor az valószínűleg én vagyok.
8. Nagyon sok emberrel ismerkedtem meg a blog kapcsán, aminek nagyon örülök.
9. Leonardo Dicaprio hatalmas kedvencem, és ezt szeretem hangoztatni is.
10. Minden országba el szeretnék jutni, nagyon, de nagyon szeretek utazgatni.
11. Nyáron meg szeretnék tanulni zongorázni.

HaNeul kérdései:
1. Jelenleg ki a legnagyobb kedvenc színészed/színésznőd, és miért?
Rengeteg színészt szeretek, mindig más az aktuális kedvenc. Azonban ha mégis választanom kéne egyet, az egyértelműen Joo Won lenne, mert egyszerűen hihetetlen, hogy mennyi erőt és energiát fektet minden egyes szerepébe. Az aktuális kedvenc azonban Park Hae Jin, aki egy hajszálnyival csúszik le Joo Won-tól.
2. Melyik együttes áll hozzád legközelebb?
Őszintén elmondom, annyira nem szeretem a kpop-ot. A koreai zenéket igen, de magát a kpop-ot és az együtteseket nem. Ha mégis választanom kéne, akkor az a Shinee és a régi DBSK lenne. Mikor kicsik voltunk (akkor még koreai sorozatokat sem néztem) húgommal napokat töltöttünk el azzal, hogy megnéztük pl. a Shinee összes számát, és próbáltuk azonosítani, hogy ki kicsoda. Volt, hogy egy részt 15-20x megnéztünk egymás után.
3. Honnan jött az ötlet, hogy véleményező blogba kezdj?
Általában, ha nagyon izgatott vagyok akkor azt muszáj megosztanom másokkal. Miután befejeztem egy egy sorozatot annyira, de annyira el szerettem volna mesélni valakinek, szegény anyum meg már torkig volt a koreai sorozatokkal. Így végül elkezdtem blogozni.
4. Mi indított arra, hogy fordításba kezdj?
Nem sokat fordítok, de igyekszem (főleg nyáron) minél több sorozatra magyar feliratot teremteni. Egyrészt gyakorlom az angol nyelvet is, másrészt azok, akik csak magyarul tudnak, így megtudják nézni az adott sorozatot. 
5. Melyik a legnagyobb kedvenc sorozatod, és miért?
Ha kedvenc sorozatról van szó, akkor nálam abszolút azok állnak első helyen, amik komoly témákra fektetik a hangsúlyt, talán a vígjáték áll a legtávolabb tőlem. A kedvenc sorozatom a Bridal Mask, amit nem győzök dicsérni, ugyanis rengeteg érzés és szenvedés van benne. Nagyon tetszett, hogy az összes karakter nézőpontját át lehet élni, így oda jut a néző, hogy a 'gonoszt' is épp annyira sajnálja, mint a főhőst.
6. Ha lenne rá lehetőséged, melyik ázsiai országba mennél?
Ahogy a random tényeknél is említettem, én tényleg nagyon utazós típus vagyok, bakancslistám első és egyetlen pontja, hogy a világ minden táját bejárjam. Természetesen Korea és Kína lenne az első Ázsiai ország, ahova elmennék, de semmiképp sem élnék ott. A számomra tökéletes hely, ahol leélném az életem az Svájc vagy Finnország lenne.
7. Ha találkozhatnál egyetlen hírességgel Koreából, ki lenne az?
Szerintem ez a legnehezebb kérdés. Itt most tengődök Joo Won, Kim Soo Hyun, Park Hae Jin és őszintén bevallom, Seo Kang Joon között.
Talán Kim Soo Hyun egy kicsivel, épp egy icipicivel előrébb van, szóval vele.
8. Hogy találtál rá a koreai sorozatokra?
Régen animéket néztem. Aztán találtam olyan japán sorozatot, amiből anime is készült, így nagyon rákaptam a japán sorozatokra. Láttam, hogy vannak koreaiak is, de azokat nagyon nem akartam megnézni, majd végül a Playful Kiss (mivel ebből is van anime) rávett arra, hogy belekezdjek, és azóta a koreai sorozatok a kedvenceim.
9. Melyik az a kpop dal, amit nem tudsz megunni?
Mint mondtam, a kpop annyira nem kedvencem, koreai dal viszont van, méghozzá a The Moon Crying című szám, természetesen Ulala Session-tól.
dari umnidaaa, dari umnidaa~~~
10. Kedvenc sorozat idézet, amit megjegyeztél vagy le is írtál?
Itt is sok van. Koreai sorozatok közül ez a kedvencem: 
" Egy idős indián törzsfőnök így szólt az unokájához: 
- Fiam, mindannyiunk szívében két farkas lakozik. 
Az egyik farkas rossz. Ő a harag, az irigység, a féltékenység, 
a gőg és a kisebbrendűségi érzés. 
A másik egy jó farkas. Ő vele vannak: az öröm, a béke, a szeretet, a remény és a hit. Ez a két farkas örök csatát vív a szívünkben. 
Az unoka a nagyapához fordult:Nagyapó, akkor melyik farkas győz? 
Az indián törzsfőnök válaszolt: Az, amelyiket eteted. "
Ez Park Bo Gum karakterének szájából hangzik el, az I Remember You című sorozatban. 
Nagyon szeretnék még 2 filmből idézeteket ide kiírni. Az egyik Zac Efron Szerencsecsillag című filmjéből van. A film szép volt, de nem nagy kedvencem, szóval semmi ilyesmi. Az idézet viszont gyönyörű.
  " Téged megtalálni  a háborúban olyan volt, mint angyalra lelni a pokolban. "
A másik film hatalmas kedvencem, Leonardo Dicaprio legújabb filmje: A Visszatérő.
" Revenge is in god's hands, not mine."
[A bosszú Isten kezében van, nem az enyémben.] 
 11. Tanulod esetleg bármelyik ázsiai nyelvet, és ha igen, miért pont azt tanulod?
Időm sajnos nem engedi, azonban mindenképp szeretnék megtanulni koreaiul beszélni (még ha írni nem is). 

 Jelöltjeim:
Akinek szeretném egyúttal megköszönni a rengeteg fordítást. Nagyon sok általa fordított sorozatot néztem/nézek.
És mindenki, aki ezzel kapcsolatban vezet blogot. Legyen szó feliratról vagy véleményről. Rengeteg idő és kitartás kell hozzájuk, szóval szerintem minden blogvezető megérdemli!

Kérdéseim:
1. Miért kezdtél el sorozatokat fordítani?
2. Melyik a kedvenc koreai sorozatod?
3. Ki a kedvenc koreai színészed?
4. Szereted-e az amerikai filmeket, és ha igen, melyik a kedvenced?
5. Ki a kedvenc amerikai színészed?
6. Szeretnél-e valamilyen nyelven megtanulni?
7. Legszívesebben melyik országban élnél?
8. Tudsz-e valamilyen hangszeren játszani?
9. Hogy találtál rá a koreai sorozatokra?
10. Melyik az a koreai sorozat, amiben a legnagyobbat csalódtál?
11. Kedvenc idézeted?

És a végére is értem, szóval szeretném megragadni az alkalmat, és Boldog Nők Napját Kívánni mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése