Kedvenc sorozataim - 2014

Kedvenc sorozataim - 2014

No, gondoltam így vasárnapra összeállítok egy listát arról, hogy mik voltak a kedvenc sorozataim, és mit miért szerettem. Meg kell hagyni, sokat gondolkodtam a sorrenden, mert egyes sorozatok között alig tudok különbséget tenni.

A valaha látott leges legszebb sorozat. Nem vagyok oda a történelmi drámákért, utálom a csöpögős sztorikat, Rómeó és Júliától pedig egyenesen rosszul vagyok. Mégis miután nagy nehezen rászántam magam arra, hogy megnézzem, szinte le sem tudtam tenni. Annyi érzés, annyi elv kavarodik az egész sorozatban, hogy lelkileg teljesen felkavarja az embert. Eddig egyetlen, ahol az összes karaktert egytől egyig imádtam. Még a gonoszakat is. Miért? Mert teljesen meg lehetett érteni azt, hogy mit miért csinálnak, és ha belegondolunk, mi is pontosan azt tennénk. De, hogy ne szaporítsam annyira a szót, tényleg, mindenkinek megéri egyszer megnézni, mert egyszerűen műalkotás. Park Shi Hoo-val is itt ismerkedtem meg, mondanom sem kell, oda-vissza vagyok érte még most is, és várom az új sorozatait. Egyszóval minden idők legjobbja, és köszönet a 2011-es évért, amiért ilyen nagyszerű sorozatot hozott nekünk!!
Sokat hezitáltam, hogy az első helyre rakjam e, vagy a másodikra. Végül mégiscsak ide került, de csak is az ideiglenes happy end végért. 
Ezt a sorozatot (ha hiszitek ha nem) 1 hónap alatt 3x néztem meg. Legelőször egyedül, 2 nap alatt kipipáltam, aztán nagymamámmal és húgommal, majd végül anyumat is rávettem, így a nagy plazma TV-ben élveztük mindannyian ezt remek sorit. Hogy miért tetszett? Ami a legelőször megfogott az az űrlény. Egyszerűen imádom őket, E.T. pedig örök kedvenc. Mikor elkezdtem nézni a sorozatot, az első pár perc elég beteges volt, és furcsa, na de utána. Kész. Imádtam. Szerintem egyetlen sorozat, ahol tényleg szép mind a 4 főszereplő. Szerintem mindenki tapasztalta már, hogy helyes srác mellé, beraknak egy eszméletlen ronda színésznőt, ami el is veszi az ember kedvét az egésztől. DE, itt tökéletes volt, Kim Soo Hyun remekül néz ki, Jun Ji Hyun pedig tényleg egy szép színésznő. A másik két színész is remek, Park Hae Jin örök kedvenc. Imádtam a vicces jelenetektől kezdve a drámai pillanatokig. Mindenkinek kötelező egyszer megnéznie!
Lehet, sőt, szinte biztos, hogy rengetegen nem értetek egyet ezzel. Mégis, engem annyira megfogott az első 3 rész intenzitása, hogy muszáj volt folytatnom. Nagyon szeretem a háborús történeteket, valamint az orvosiakat is, szóval itt most ötvözték a kettőt. Érdekes volt, voltak benne poénok, és volt benne akció is. Természetesen a jó színészek is rengeteget dobtak az egészen. Fent említettem, hogy Park Hae Jin-t mennyire megkedveltem, így igazából ő miatta kezdtem el nézni, holott tudtam, hogy nem főszereplő. Kedvenc karakterem lett. Egyszóval 2014 eddigi legjobbja, kíváncsi vagyok év végéig lesz-e még egy sorozat, ami jobban fog tetszeni ennél. Bár őszintén a 20 rész az nem kevés, mégis azon kevés sorik közé tartozik, ahol nem bántam volna, ha még pár műtéttel, megtoldják. De így is remek, szóval mindenkinek nagyon ajánlom.

4.Secret

Még egy nagyszerű 2013-as alkotás, ami az igaz szerelemről és az árulásról szól. Ami a legjobban tetszett benne, hogy a karakterek ténylegesen emberi tulajdonságokkal voltak felruházva, és nem 1-2 meghatározó jellemvonásuk volt. És ez teszi igazán élvezhetővé az egészet. S még így halkan megemlíteném, hogy az zene gyönyörű volt, annyira, de annyira megtetszett nekem, hogy szavakkal el sem tudom mondani. Szóval tényleg ajánlom mindenkinek, mert egy perce sem unalmas, és tényleg megtölt érzelmekkel. Ui.: Kérem szépen, ilyen az, amikor két nagyszerű színészt összeraknak! 
Mikor elolvastam az ismertetőt, s láttam a borítóképet féltem, hogy zavarni fog a kor különbség. Nem vagyok oda érte, nekem kicsit betegesen jön le mindig. DE, itt csöppet sem zavart. Persze mindez köszönhető Park Soo Ha karakterének, aki fiatal kora ellenére férfias volt, és gondoskodó típus. Így ezzel küszöbölni tudták ezt a csekély problémát. A történet megkapó, érdekes, és nem untatja az embert. Különösen szerettem az ügyvédnő egyes eseteit, mert szinte mindig különbözik attól, amit mi látunk (bár a nyomozós filmeknél ezt a vonást jobban szeretem). És ami még inkább tetszett, hogy a végén megtudtuk, hogy a gyilkos mit miért tett, így teljesen jogosnak gondoltam az egészet. Persze haragudtam rá, de csodáltam is, amiért képes volt ennyi ideig hordozni magában a gyűlöletét (de ez senkit se késztessen fel, nem szabad SOHA, semmilyen körülmények között megölni valakit).

No és ennyi volt, csak 5 sorozatot emelek ki, mert így belegondolva szinte az összeset megemlíteném valamiért. Szóval van még kb. 7-8 sorozat, amit nagyon imádtam, de a fenti 5 maradt meg bennem a leginkább. Nektek melyik a kedvencetek?

8 megjegyzés:

  1. Ami szembeötlött: Miért kötekednénk a Doctor Strangers miatt? Majd kitérek mindjárt.

    Örülök ennek az oldalnak, hasonlóan vélekedsz, mint én, anno én is elkezdtem egy ilyen blogot, de én inkább író vagyok így hamar befuccsolt, leginkább lusta vagyok ehhez, de tervezem, hogy erőt veszek magamon és leírkálom miket láttam és mi a véleményem róluk. :D (nehéz lesz azt a kb. 50 doramát T_T)

    Nos. Első helyen lyan sorozat áll, amit nem láttam. Engem Koreai az idolok miatt fogott meg, a helyes pasik és modern öltözetük miatt, ha meglátom őket ilyen hacukában sírva könyörgök. Nem szeretem és nem is láttam még egy történelmi sorozatot sem - de próbálok ezen változatatni és pont ez a sorozat az, ami tervben van. :D
    A You came from the stars ezen részeit is rühelltem, de közben meg imádtam is, mert Kim Soo Hyun mindent megszerettet az emberrel. Nálam ők végeznek első helyen. Csak mert. Különleges a sztori, szívhezszóló a szerelmi szál, jók a karakterek, eszméletlenül jól játsszák el, a díszlettől a jelmezekig minden tökéletes volt. Ez volt az első sorozat, amikor a "gonosz" karaktert sem lehetett utálni, mert nem ez volt az elsődleges cél. Imádtam.

    DOCTOR STRANGER HÁT NEM HISZEM EL. Miattad vágtam bele. Nem tudtam, hogy létezik ilyen a világban, és Lee Jong Suk (egyik kedvencem a kis rusnya-helyes-herceg fejével) szerepel benne... meg Park Hae Jin. Nos, hány napja fejeztem be? 4-5? ÉS HIÁNYZIK ÉS ÚJRA AKAROM NÉZNI, ANYU VÉGEM. Annyira magával ragadott, annyira... nagyonnagyonnagyon jó volt. Kellőképpen volt kegyetlen az északi szál miatt és valami szuperül ütött az olyan érzékeny lelkülető emberen, mint én. Megláttam, hogy könnyezik a szentem és már zokogtam. : DD Hihetetlen jó sorozat, komolyan egyiknél sem éreztem még azt, hogy ha befejeztem üres lennék és hiányozna. De ez igen. Bobby Kim Strangers zenéje pedig az életem, azóta ezt hallgatom, meg már lefordítottam meg miegyéb. Szerintem újra fogom nézni, mert ez nem állapot. :D (Ui. teljesen jogos volt a felháborodásod Kang Sora miatt kb hatvanezerszer akartam megölni és átkoztam, mint a bokrot a végén annyira kivoltam, hogy eltekertem a jeleneteit :'D)

    A Secretet elkezdtem, de még az első részt se néztem végig i dont know why.
    Az I Hear Your Voice is újranézős sorozat, sok mindent elfelejtettem, de imádtam, LJS egy isten komolyan. :D Azt tudom, hogy idegesített, hogy egyetlen csókon kívül nem volt benne több - de ez nyilván a korkülönbség miatt volt, de akkor is kit érdekel, épp ezért smároljanak rendesen. :D:D

    https://38.media.tumblr.com/8f688db8bcfa9c910f46a253571868da/tumblr_n54w0yBiwJ1rw86i9o8_500.gif
    http://38.media.tumblr.com/8bd74fb5586fae9a1fb47937cb37cf1b/tumblr_n54w0yBiwJ1rw86i9o5_500.gif
    http://31.media.tumblr.com/0f917a81aea8cbb19181b3185bea6afe/tumblr_n54w0yBiwJ1rw86i9o3_250.gif
    http://i.imgur.com/9h7VWXl.jpg
    http://www.yesasia.ru/wp-content/uploads/2014/04/lee-jong-suk_1397537546_af_org.jpg
    Nem is értem miért nem így öltöztették fel a sorozatban, bár szó se róla, mikot atlétában/trikóban tolta csorgott a nyálam. :D Csak azért linkelek tömkelegével, hogy azért nem olyan csúnyácska ő... már én kifejezetten helyesnek látam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha majd újraindítot a blogod kérlek mindenképp szólj, szívesen elolvasom a véleményeidet :D

      Igen, a történelmi drámák nekem sem a kedvenceim, össz-vissz 2-őt láttam azt hiszem, a 2. is csak Kim Soo Hyun miatt :D
      You Who came from the Stars az alap, nincs mit mondanom, mindenkinek látnia kell:D
      Uhh, de örülök, hogy neked is tetszett a Doctor Stranger. Tényleg egy nagyszerű sorozat, s azért írtam, hogy sokan nem értenek ezzel egyet, mert elég sok negatív kritikát láttam, magyar és angol oldalakon is egyaránt, így gondoltam sok ember hasonló véleményen van. Nos, akárki akármit mond, mi tudjuk, hogy ez egy remek sorozat, amiben minden megvan!
      Az I Hear Your Voice-ban 2 csók minimum volt, erre tuti emlékszem, de ez is ink. szájra puszi.
      Amúgy ja, olyan idegesítő tud lenni, amikor már tükön ül az ember, és várja a romantikus jelenetet ....éééés... a pasi keményen magáhozragadja a csajt aztán semmi... forognak a kamerák, megy a zene, de a száját meg sem mozdítja xD
      Oh, ezek a linkek eszméletlen jók :D Nem, nem csúnya, sőt, mostanra még teste is van, csak amikor először láttam ott, elég rondának találtam. De a No Breathing-ben meg a Doctor Strangerben is nagyon helyes ( csak azt a dauerolt hajat neXD)

      Törlés
    2. jaj én imádtam a göndör fürtökkel, olyan kis pimasz volt tőle, meg illett a karakteréhez rendesen sajnáltam, mikor levágatta KANG SORA miatt. :DDD És imádtam.
      - Kérj bocsánatot tőle.
      - Miért? Mit csináltam? Nem csináltam semmit.

      Persze csak a lelkébe gázolt, olyan kis édi volt. *-*
      Egyébként lehet, hogy elkezdem feléleszteni a blogot... Most úgy kedvet is érzek hozzá, hogy felelevenítsem a rég látottakat, aztán majd küldök neked egy linket :D

      Törlés
    3. Hát, igazából még szerencse, hogy mindenki mást szeret :D nekem kicsit túl gyerekes volt, nem szeretem a gyerekes pasikat. Viszont Park Hae Jin karakterét imádtam :D
      Mindenképp küldj :D

      Törlés
  2. Nem látta senki a Lovers c. sorozatot? És nem látta senki azt a sorozatot, amiben egy postagalamb is szerepel?

    VálaszTörlés
  3. Van egy sorozat, ami egy balettáncosról szól, aki Észak-Koreából szökött több országon keresztül Dél-Koreába, de útközben a kis húgát lekapcsolták egyik országban. Addig gyötrődik, addig nem tud sikeres és boldog lenni, amíg a kishúgát egy jótevő el nem hozza valamilyen protekcióval, egy diplomata vagy politikus apa segítségével.... A film címe A balettáncos, de nem így van leírva eredetileg.

    VálaszTörlés