Warm and Cozy 1.rész - magyar felirat

Sziasztok! Ma, illetve tegnap lefordítottam a Warm and Cozy első részének feliratát! Szeretnék haladni vele, tehát szerdáig a 2.részt is le szeretném fordítani. A Plus Nine Boys feliratait pedig nyárig szüneteltetem, ezután folytatom. Jó szórakozást mindenkinek a sorozathoz!

Felirat: ITT
Direkt letöltés: ITT
(ez ugyanaz ami avistazon van fent)
Torrent: ITT
(avistaz - meghívó szükséges)

Az első rész szerintem eszméletlen cuki volt! A So Ji Sub kedvelőknek pedig egy kis meglepetés! (Aki látta a Master's Sun-t annak dupla öröm!) Én csak 3x tekertem vissza arra a bizonyos jelenetre. xD
 Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégetni videóra és feltölteni a netre, esetleg pénzt kérni érte tilos!

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a fordítást((: Főleg az inda-s feltöltést((:
    Szupiiiiii!!!!
    További jó munkát:
    Móni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :)
      A felirat ráégetésével még küszködöm, sehogy sem akar sikerülni az ékezetekkel :(

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a fordítást!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Micsoda meglepetés, köszönöm! Szeretem So Ji Sub-ot és nagyon várom az indás feltöltést! Violetta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! Az indával még küszködöm, de remélem hamarosan sikerül oda is felraknom! :D

      Törlés
  4. Szia,indán mikor lesz fent? :) :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, végül az indás feltöltés elmaradt (bár már jó későn válaszolok), sorozatbaráton megtalálod! :)

      Törlés
  5. Köszönöm, hogy bele fogtál.
    A viki-n kerestem, ott csak angolul van, na meg még sok nyelven, de magyarul nem vállalta fel senki sajnos. Remélem sikerül online is feltöltened. Nekem nincs elég tárhelyema saját letöltéshez, így addig marad az angol verzió. :( Várom nagyon , hisz ez a Hong növérek drámája.
    Üdv Klári

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat a késői válaszért, azt hiszem mostanra orvosolva van a probléma! :)

      Törlés
  6. Szia azt szeretném kérdezni hogy, a Warm and cozy mikor lesz fennt indavideo?! :D köszi köszönöm by:Máté :D ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megint elnézést a késői válaszért, mára már orvosolva lett a probléma! :)

      Törlés
  7. szia :) viki-n miért nincs feliratozva? lentre pedig oda van írva aki elvállalta :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismét elnézést a késői válaszért, sorozatbaráton fent van online! :)

      Törlés