Film: Rockin' on Heaven's Door

Rockin' on Heaven's Door

Műfaj: zenés, dráma
Játékidő: 99 perc
Premier: 2013. május 30.

Ismertető: Choong Ui egy nagyon híres sztár, akit mindenki imád, s az egész világ nyomon követi életét. Egyik este azonban összeverekedik valakivel egy buliban, így szociális munkával kell ledolgoznia tettét. Szerencsétlenségére egy hihetetlen messzi helyre küldik ki, ahol egy kórházban kell segítenie. Ez azonban eltér a szokásos kórházaktól, ők mind olyanok, mint egy nagy család. S itt nem a halálra készülnek fel, hanem a búcsúzkodásra. Choong Ui alig bírja elviselni az ittlétet, egyszerűen nem tud hozzászokni. Azonban, mint kiderül van itt egy érdekes kis banda akik meg akarnak nyerni egy versenyt, hogy a pénzt a kórháznak adják, s hogy annak ne kelljen bezárnia. Choong Ui nehezen, de segít nekik, azonban álmában sem gondolta volna, hogy teljesen megváltozik majd.

Vélemény: Filmen még nem sírtam ennyit, mint itt. Valahol a felénél elkezdtem bőgni, és a legvégéig alig bírtam abbahagyni. Egyszerűen hihetetlen, hogy a koraiak mennyire meg tudják hatni az embert. Csodaszép volt, s akadt olyan jelenet is, ahol egyszerre sírtam és nevettem. Nem volt nagy szám a film, nem szólt valami hihetetlen izgalmas dologról, mégis annyira szép és annyira megható volt, hogy egyszerűen nem lehet nem imádni. Az, ahogyan bemutatják, hogy mit érez az ember halála előtt, egyszerűen hihetetlenül lenyűgöző volt és végig sírós.
Hol vannak ehhez képest az amerikaiak - kérdem én. Sehol. És ilyen csodaszép filmet soha nem is lesznek képesek csinálni. Most külön nem elemzem a karaktereket, hisz mindegyikről csak pár szót tudnék szólni. Lee Hong Ki természetesen hozta a formáját: kezdetben kis beképzelt, aztán meg a legédesebb srác a világon. Nagyon szépet alakított, nagyon szeretem őt. A film legvége pedig... egyszerűen nem láttam már a könnyeimtől. Én mindenkinek ajánlom, mert 99 perc-ből 55-öt minimum végig bőgtem. Egyszerűen csodaszép volt, mindenki nézze meg!

Történet: 10/10
Színészek: 10/10
Karakterek: 10/10

3 megjegyzés:

  1. Szia !

    Esetleg nem tudod ,honnan szerezhetnék ehhez a filmhez magyar feliratot ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem találtam rá most feliratot, akkor valószínű, hogy angollal néztem! :(

      Törlés
  2. Fent van videán: Szikla a mennyország ajtaján (2013)címen

    VálaszTörlés