Sorozat: Clean With Passion For Now

Clean With Passion For Now

Műfaj: romantikus, vígjáték
Részek száma: 16
Dátum: 2018 - 2019
Csatorna: JTBC

Ismertető: Történetünk főhőse, Jang Sun Gyeol súlyos mysophobiában szenved (beteges félelem a szennyeződéstől, fertőzésektől). Ez annyit takar, hogy senkivel és semmivel sem érintkezik, ami nincs lefertőtlenítve, lakásában konrétan egy porszem sincs. Életét ez eléggé megnehezíti, de nem is gondol arra, hogy megszabaduljon a betegségétől. Ebből kifolyólag egy kisebb, de annál híresebb takarítócéget vezet. Történetünk főhősnője, a vidám és energiadús Gil O Sol bár nem mondhatni, hogy igénytelen, de nem zavarja, ha napokig nem mos hajat. A történet során úgy adódik, hogy a lány a takarítócégnél fog dolgozni, aminek főhősünk nem igazán örül, mert utálja a őt, de ahogy jobban megismeri úgy fordulnak negatív érzései szerelembe, amit ő maga sem ért meg.

Vélemény: Mostanában folyton úgy járok, hogy azok a sorik, amiket nagyon várok és előre látom, hogy tuti ütős lesz, végül sorra halmozza a bakikat és teljesen elmegy tőle a kedvem, míg azokat a sorikat, amiket csak úgy felírok a színészek miatt, nagyon tudom élvezni. De ez mostanában tényleg újra meg újra megtörténik. Így volt ez ezzel a sorozattal is. Felírtam a színészek miatt, meg mert olyan ari volt a borítókép, aztán minap elkezdtem, és nagyon nagyon gyorsan lenyomtam az összes részt, mert hihetetlenül élveztem.
Egy írtó cuki szerelmi történetet kapunk, amiben persze van kis dramatizálás, de összességében tényleg egy nagyon aranyos kis sztorira sikeredett. Na de kezdjük is a legelejétől. Adott egy fiatal férfi, akinek az egész élete korlátokhoz van kötve, mert betegsége miatt szinte teljesen tehetetlen. Ezzel szemben főhősnőnk egy igazi kis energiabomba, s mivel sok helyen dolgozik megesik, hogy napokig nem tud hajat mosni, de nem zavartatja magát miatta, mert sokkal fontosabb dolgai is vannak ennél.
Ők ketten (természetesen) első perctől kezdve utálják egymást, de folyton és folyton egymásba botlanak, mígnem végül szépen megszeretik egymást. Egy brutál cuki, lendülettel teli szerelmi szálat kapunk, ahol nem az van, hogy a második részben már oda meg vissza vannak egymásért, hanem ténylegesen, szépen és lassan szeretnek egymásba. Persze a végén van egy kicsike dramatizálás, de szerintem ez akkora volt amit még elviselt a sorozat és a szerelmi szál is benne (nem szeretem a dramatizálást).
Aranyos volt, vicces, lendületes és tényleg über cuki, egy olyan kis nyári egyszernézős sori, amit leülünk, megnézünk, nevetünk egy jót, aztán kellemesen emlékszünk rá vissza. Na de mondjak valami lényegit is nektek. Tetszett a fiú betegsége, és ahogyan szépen levezették az egészet a 16 rész alatt. Ahogyan az elején teljesen jól megvan, holott valahol mélyen tudja, hogy ez nincs rendjén, de minden segítséget elutasít mondván, hogy neki tökéletes így. Majd miután megjelenik a lány túl akar tenni a betegségén.
Szerintem nagyon szépen le volt vezetve, arról nem is beszélve, hogy szépen szemléltették, hogy mennyire sérülékeny az ember lelke, főleg gyermekkorban, és hogy az a traumatizált gyermek hogyan nő fel. Tetszett a fiú és az édesanyja közötti kapcsolat alakulása is, ahogyan újra egymásra találtak. Cukik voltak még a skacok is, akik dolgoztak a kis cégnél, aranyos volt a barátságuk, meg ahogyan viszonyultak egymáshoz. Illetve a másodhegedűst is sikerült jól megoldani (bár azért kár hogy volt benne igazából).
Nem maradt túl szánalmas a végén, hiszen nem is nyomult annyira a sorozatban a férfi, nem sajnáltatta magát állandóan, így nem hagyták annyira nagy szánalomban, aminek nagyon örültem, mert tudjátok mennyire ellene vagyok ennek a második nagy szerelmes karakter jelenlétének egy sorozatban. Ennyit tudok nektek tömören mondani erről skacok. Szerintem megéri megnézni mert nagyon cuki volt, nem eget rengető, lelket átformáló sorozat, de aranyos és über cuki volt számomra.

Zene: A számok közül három maradt meg: Yoo Seung Woo 'I Luv I Luv', Nam Saera 'Fade Into You' illetve Huh Gak 'Cosmos' című száma, ami nagyon szééép.

Szereplők: No és akkor lássuk csak két főhősünket.
Yoon Gyun Sang - Jang Sun Gyeol: Betegsége miatt eléggé korlátozottan él, de ő tökéletesen megvan a maga kis világában magányosan egészen addig, míg a főhősnő szó szerint be nem robban az életébe. Sun Gyeol karaktere szerintem írtó édi volt. Főleg azért, mert eljátszotta, hogy ő milyen kegyetlen és leszar mindenkit, de valójában ott segített a háttérből ahol csak tudott. Én nagyon megkedveltem őt már az első részekben, nagyon tetszett az is, ahogyan ragaszkodott a lányhoz a legvégéig, még akkor is, amikor volt a nagy dramatizálás. Na, szó mi szó, szerintem aranyos volt, kedveltem őt nagyon. Örülök, hogy végre ilyen romis főszerepben is láthattuk Gyun Sangot. Még annyit, hogy azt hittem, hogy viccesen fognak kinézni a főhősnővel, mert hogy You Jung olyan kis kicsike, ő pedig ilyen brutál magas, de hát valami tündériek voltak együtt.
Kim You Jung - Gil O Sol: Egy nagyon életvidám lány, akinek bár rég kettétört az álma, de nem bánkódik miatta, hanem inkább próbál új lehetőségeket keresni az életében. O Sol karakterétől féltem az elején, hogy egy hisztizős kis csaj lesz, aki kiveri mindenkinél a biztosítékot, de szerintem nagyon aranyos és szerethető volt végig a sorozatban. Annyira tetszett, ahogyan beleszeretett a férfiba, ahogyan egyre közelebb került hozzá, ahogyan számára is menedék volt a fiú. Ahh cukik, nagyon cukik voltak együtt. Kim You Jung már kicsi kora óta színészkedik, s bár még azért van mit javítania, szerintem nagyon aranyos és nagyon szép színésznő, Gyun Sang mellett pedig tényleg csak úgy ragyogott. Aranyosak voltak, írtóra. És végére is értem ennek a bejegyzésemnek is, utolsó sorként is csak ajánlani tudom mindenkinek nagyon, mert nagyon kis cukii.

Történet: 8/10
Zene: 8/10
Színészek: 8/10
Karakterek: 8/10

1 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek veled, én is pont így élveztem ezt a sorozatot. Mostanában én is így szoktam járni, hogy a nagy beharangozott, agyonhájpolt sorozatok úgy ahogy van, untatnak és csalódást okoznak.

    VálaszTörlés