Legjobb sorozat zenék

Legjobb sorozat zenék

Ahogy a címből kiderült, ez egy olyan kis összeállítás lesz, ahová az eddigi összes kedvenc OST-ot megemlítem és beszúrom. De mit jelent nálam a kedvenc? Ha már letöltöm a gépre, az haladás. Ha hallgatom is egy nap minimum 1x-2x, az már még jobb, na de akadtak olyan számok is, amiket kb. rongyosra hallgattam, és már lassan a könyökömön jönnek ki, de még mindig imádom őket. Az OST-okat nem tetszési sorrendbe rakom, mert nem nagyon tudok 3 vagy 4 szintnél többet alkotni, így jobb, ha ábécé szerint haladok. Ezeket a számokat berakom fentre is, a kis pandás lejátszóba, hogy lehessen mindig hallgatni.

A sorozatot nem is olyan rég láttam, egyik leghosszabb bejegyzésemet írtam meg így elegánsan róla. Mivel ez egy zenés sorozat, így természetesen akadt olyan szám benne (nem is egy) amit azonnal letöltöttem. Még most is nagy kedvencem a Dreaming amit Kim Soo Hyun énekel. Igen, ezt a számot még a mai napig hallgatom. Másik legjobb az IU és Kim Soo Hyun duette, nagyon szépen énekelnek. A sorozatból még vannak jelenetek, amiket telóra is letöltöttem, de azt inkább a táncért stb...

Ezt a sorit és nagyon szeretem, be is került kedvencek közé. Persze ez különbözik a fent említett sorozattól. Ez komoly és nagyon szép történet. A Bobby Kim szám az eszméletlen menő. Bár nem hallgattam annyira sokat, azért annyira sikerült elnyernie a tetszésemet, hogy letöltsem. Bár ha belegondolok talán nem is a ritmus vagy az énekes hangja az, ami annyira szép benne, hanem, hogy annyira illett az egész sorozathoz, annyira átadta azt nekünk, amit a történet is, hogy egyszerűen muszáj volt ebbe a listába bekerülnie.


Itt is van a másik nagy kedvencem. Itt is el kell mondanom azt, hogy a zene az eszméletlen jól tükrözte az egész sorozatot. És ha a legvégére nem szúrják be ezt a számot, akkor tuti veszített volna tekintélyéből az egész sorozat. Az Ali - Carry on száma szintén telefonon is rajta van. Anno, amikor befejeztem a sorit, annyira hiányzott, hogy ezt a számot hallgattam egész álló nap. Most is van, mikor reggel a villamoson meghallgatom.

Talán az itt felsoroltak közül az egyetlen olyan sorozat, amire elég alacsony pontszámot adtam, ugyanis nem nyerte el a tetszésem kellőképpen. Mindazonáltal paradox módon az OST-ok nagyon tetszettek nekem, sokat hallgattam őket. Aaron Yan nem csak jó színész, a hangja is nagyon szép. S ez az egyetlen taiwani zene, ami tetszik nekem. Na de itt kettőt is megemlítenék. Az egyik az Taipei Dreamin, nagyon szép, nagyon szeretem. De még ennél is jobban tetszett az Unwanted Love. Illettek a sorihoz is (többé kevésbé), de mint zene, nagyon menő.

Na és most látom, hogy nem csak a fenti sorozat az egyetlen, ami nem lett kedvenc, a zene benne mégis nagyon jó. Kim Yong Jin - Hurt című száma nem csak a történethez illett, hanem anélkül is nagyon menő egy szám. Ilyen akció filmekből nekem ez lett a kedvenc. Tényleg tök jó, és fülbemászós szám. Ez is telefonon van, még csengőhangom is volt, bár nem sokáig.

És láss csodát, találtam még egy olyan sorit itt időközben, ami zene ügyben kerülhet "kedvenc" közé. Már említettem párszor, hogy a Yong Hwa hangját nagyon szeretem, egyik legjobb koreai énekes. A Because I miss you OST remekül sikerült, bár a sorihoz egyáltalán nem illett, egyszerűen annyira szép volt a szám, hogy letöltésre került. Egy kicsit vidámabb, és a sorozathoz már sokkal jobban illő You have fallen for Me zene még csengőhangom is volt, nagyon nagyon hosszú ideig. Aranyos, pörgős, vidám.

Ezt a filmet kb. 1 hete láttam, mondtam is, hogy mennyire tetszett nekem, és a The Steps of World's End című számát és a hozzá tartozó film klipet az egekig magasztaltam, nem hiába. Nagyon szép szám. Már aznap be is raktam fentre a kis zenelejátszóba, annyira megtetszett. És akkor itt is jön a rizsa, hogy mennyire nagyon illik a filmhez, és hogy ha nem rakták volna be a kis klipet a végére, akkor nem lenne olyan amilyen.

Itt van még egy, de mostmár szerintem tényleg az utolsó olyan sorozat, ami nem lett kedvenc. Sokat mondogattam, hogy mennyire csalódtam ebben a sorozatban, hiszen annyira jól indul, de 5-6 rész után teljesen elferdül az egész. Hogy vígjáték vagy dráma akart-e lenni, esetleg mindkettő, azt eldönteni nem igazán tudom, de Ali - Hurt című száma egyértelműen a drámai rész felé hajlik, és ezzel nem vitatkozom. Ha az összes zene közül meg kell említenem egyet, amit a legtöbbször hallgattam akkor az ez lenne az. Tejóég, elképzelni nem tudjátok, hányszor hallgattam meg ezt a számot. Kb. 4 hónapon keresztül ha zene ment nálam, akkor az ez volt. Nagyon, nagyon szép. Egyszerűen nagyon imádom.

Itt a másik olyan sorozat, ami komolysága miatt lett egyik kedvenc. A története nagyon szép, nagyon megható. Ailee - Tears Stole the Heart című száma kissé a romantika felé hajlik a sorozatban, de ez nem baj, mert a lehető legjobb pillanatokban indították el ennek lejátszását. De nem csak azért jó, mert a sorihoz illik. Nagyon szép a szám, aranyos a szövege is, kerek perec úgy tetszik, ahogy van. Ezt is rengetegszer hallgattam meg, és még mindig a telefonomon is rajta van.

Bár elég sokan lehúzták a "nemzet drámája" kinevezést megkapó sorozatot, ahogy a díj is mutatja, szerintem egy remek és megható történet volt, remek színészekkel (kivéve aki nem). A történelmi, régi időkben játszódó sorozatokban azt vettem észre (bár nem sokat láttam), hogy nem csak az OST szép, hanem a soundtrackek is lenyűgözőek. Az összes sorozat közül ebben vannak a kedvenc háttérzenék, amik rá vannak töltve még a telefonomra is, és hallgatom őket, mert nem muszáj valakinek énekelnie, hogy egy szám gyönyörű legyen. Így van ez a Song of the Moon című soundtrack-el is. Ennek gyorsított, és "bajvan" változata a Pean of the Monarch, ami a legeslegjobb soundtrack amit eddig hallottam. Lehet vitatkozni, és kiállok-e mellett. De ez a sorozat nem csak a háttérzenékben jeleskedik, az OST is gyönyörű: Lyn - Back in Time című száma nem csak szép, még a sorozathoz is tökéletesen illik, mint ritmusában, mint szövegében. Nagyon nagyon szeretem.

Természetes, hogy a kedvenc sorozatom is bekerül a listába, hisz egy sztori 50%-át mindig a zenék rakják ki. Egy film vagy egy sorozat háttérzenék nélkül szinte semmi lenne, de ezt csak akkor veszi észre igazán az ember, amikor először találkozik e téren rossz filmmel. Kicsit eltértem a témától, szóval a Princess Man-ra visszatérve is el kell mondanom, hogy a soundtrack-ek nagyon tetszettek nekem, ismét bebizonyosodott az a tény, hogy a történelmi drámákban nagyon szépek a háttérzenék. A kedvencem természetesen a Vola, aki látta a sorozatot az szerintem meg se kérdőjelezi ezt a kijelentést. A sorozat vége annyira megható volt, és plusz még ez a remek szám... hűha. Másik a Destino, amit mindig a legkomolyabb jelenetekhez toltak be. És ezzel még mindig nem ért véget, itt van Park Wan Kyu - One day of love című OST-ja is, ami a folyós jelenetnél egyértelmű kedvenc lett. És most így visszahallgatva de megnézném még egyszer az egész sorozatot.

You Who Came From The Stars
S végül, de nem utolsó sorban másik nagy kedvencem. Itt volt az, hogy a Lyn - My Destiny című száma az elején még úgy elment, de a végére betegévé váltam. NAGYON TETSZIIIIK. Annyira jó pillanatokban indult ez a zene mindig, hogy egyszerűen nem tudtam nem imádni. De aki látta a sorozatot, az nagyon is tudja, hogy miről beszélek. És megint az az érzés, hogy de megnézném most mégegyszer.

My Secret Hotel
Még ide plusz két ráadást, amik még futó sorozatok, így nem is tudtam linket adni a véleményről. Futó sorozat ugyebár, de a zene annyira megfogott benne, hogy egyszerűen muszáj már most megemlítenem. A sorozatnak még 2 részére várok, aztán ennek is jön az ismertetője. Eddig nagyon tetszik nekem, kis aranyos love story megtoldva egy kis gyilkossággal. A Yoon Sung Ki - Secret című száma nagyon tetszik nekem, most jelen pillanatban ez az, amit rongyosra hallgatok. Kíváncsi vagyok mikor fogom megunni. 

The Night Watchman
Ha az utóbbi hónapokban voltatok fent a blogomon, akkor tuti hallottátok az Eden - New Hope című számát, mert már az 5. rész körül azonnal beraktam a blogra, annyira nagyon tetszett nekem. Ez a sorozat is hamarosan befejeződik, nem mondok még semmit, kíváncsi vagyok a befejezésre, mert kicsit hadilábon állok most vele, de érdemes elkezdeni (ha valaki még nem kezdte el), mert nagyon egyedi egy sorozat, az egyszer biztos. Sadam meg felülmúlhatatlan.

Ennyi is lett volna, szerintem semmit sem hagytam ki (legalábbis remélem). Nektek mi a kedvencetek, esetleg van e olyan, amivel nem értetek egyet? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ostokat szedtél össze.
    Az, hogy egy-egy film mennyire tetszett, vagy nem tetszett neked - az szuverén.
    Nekem volt olyan - ami tetszett - és nem csak egyszer néztem.
    De a dalok - azok valóban nagyon ott vannak.
    Talán nem is találkoztam olyan filmmel, sorozattal - amiben legalább egy dal ne
    lett volna maradandó - vagy - és az volt több ------ minden dala felkerült
    a megőrzendők listájára.
    De sorozattól függetlenül Tawyang :D - még mindig vezető helyen áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! A dalok azok valahogy örökre megmaradnak, még ha a sorozat nem is jó! :)

      Törlés