Kedvenc Kdrama jeleneteim! - kihívás

Hát őszintén, erről a dologról még nem hallottam, de ma, amikor ránéztem a Colette oldalára, láttam, hogy kihívott engem erre a kis kedvenc jeleneteim összegyűjtögetős akármire. Nagyon cuki dolog szerintem :D
Na szóval, a lényeg az lenne, hogy 3 kedvenc jelenetet összeszedni, egyet képben, egyet gifben és egyet videóban. Ajaj, most vagyok én nagy bajban. 

1.Kép!Beteszel egy képet a kedvenc jelenetedből, és írsz hozzá pár sort.
Bár nem Kdrama, hanem egy film, de úgy gondoltam egy csodaszép jelenetet rakok be ide, és nálam ez visz mindent. Aki látta a Secretly, Greatly-t az tudja miről beszélek. Nagyon szép, örök kedvenc! 

2.Gif! Beteszel egy animációt a kedvenc jelenetedből.
Másik kedvenc jelenetem, az a The Princess Man folyós jelenete. Emlékszem, anno kb. 55x visszatekertem és újra meg újra megnéztem ezt a jelenetet. Csodálatos.
És itt most csalok, mert még1 jelenetet muszáj beszúrnom:
 Igen, a You Who came from the Stars (milyen meglepő XD). Bár az egész sorozatot imádtam úgy ahogy van, mégis ezt a jelenetet tartom a legszebbnek. Miért? Mert szegény nő annyira megtört, annyira kétségbeesett, hogy felkészíti magát arra az időre, amikor Do Min Joon már nem lesz vele, és ezek a fényképek - az egyetlen és örök emlék őrzők. 

3.Videó! Belinkelsz egy videót, ügyelve, hogy ne legyen túl hosszú.
 
 Öööö... no comment xD

 Na szóval, szerintem ez egy jópofa dolog, nagyon aranyos meg minden, úgyhogy még egyszer köszönöm Colette-nek a kihívást. Az én kihívottam a Saranghaeyo dorama szerkesztője, Eszter :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése