2014 legjobbjai / legrosszabbjai eredmény

És végül elérkeztünk az újévhez. Összességében elmondhatjuk, hogy a 2014-es év egy hatalmas fordulatot hozott, valószínűleg a 12-es koreai hullám miatt. Tavaly rengetek csodálatos, megható és érdekes sorozatot hoztak létre, amelyek egyenként belopták magukat a nézők szívébe. Ahogyan a szavazatokat nézem, látom, hogy a legtöbben egy véleményen vannak, de vannak olyanok is, akiknek pont az volt a legrosszabb, ami másnak a legjobb. Bár elég kevés helyre lett a "legrosszabbak"-hoz írva, aminek nagyon örülök. Lássuk csak az eredményeket.

1. Legjobb romantikus sorozat?
Az első, amire a legtöbb szavazat érkezett: You Who Came From The Stars
És ami 1 szavazattal maradt le mögötte: It's Okay, That's Love

2. Legrosszabb romantikus sorozat?
Itt elég sokféle sorozatot felsoroltatok, de volt 3, ami többeknek nem tetszett, ezekre egyforma szavazat érkezett: Miss Korea, Bride of the Century, My Lovely Girl

3. Legjobb thriller?
Amire a legtöbb szavazat érkezett: Liar Game

4. Legrosszabb thriller?
Szavazat hiányában itt egyet sem írok ki.
 
5. Legjobb dráma? 
Amire a legtöbb szavazat érkezett: It's Okay, That's Love

6. Legrosszabb dráma?
Itt is rengeteg sorozat lett felsorolva, ezek közül erre a négyre érkezett azonos és a legtöbb voks: My Lovely Girl, Pretty Boy, Bride of the Century, és amiért fáj a szívem: Doctor Stranger 

7. Legjobb zenés sorozat?
Amire a legtöbb szavazat érkezett: Modern Farmer
S ami pár szavazattal lemaradt tőle, mégis erre is nagyon sok szavazat jött: Trot Romance

8. Legrosszabb zenés sorozat?
Ide nagyon sok szavazat nem érkezett, mégis ezeknek fele mind a My Lovely Girl-re érkezett

9. Legjobb vígjáték?
Itt is rengeteg sorozatra érkezett szavazat, de erre a 4-re a legtöbb, egyformán: Marriage Over LoveCunning Single LadyEmergency CoupleYou're all Surrounded 

10. Legrosszabb vígjáték?
Ide nem érkezett sok válasz, mégis volt egy, amire többen is szavaztak: Pretty Boy

11. Legjobb történelmi sorozat?
Itt a The Three Musketeers elsöprő győzelmet aratott

12. Legrosszabb történelmi sorozat?
Sok válasz nem érkezett, mégis 1-2 kivételével mind a The Night Watchman-re érkezett

13. Legjobb krimi?
Elsöprő győzelmet aratott a You're all Surrounded 
 De rengeteg szavazatot kapott a Bad Guys is

14. Legrosszabb krimi?
Szavazat hiányában nem írok ki egy sorozatot sem ide.

15. Legjobb orvosi sorozat?
Itt 3 sorozatra jött szavazat, amiből a Doctor Stanger-re jött a legtöbb voks

16. Legrosszabb orvosi sorozat? 
Szavazat hiányában nem írok ki egy sorozatot sem ide.

17. Legjobb fantasztikus sorozat?
Ami a legtöbb szavazatot kapta: You Who Came From The Stars 

18. Legrosszabb fantasztikus sorozat?
Nem érkezett sok szavazat, ezeknek többsége mégis a Surplus Princess-re érkezett

19. Legjobb melodráma?
Amire a legtöbb szavazat érkezett: Hotel King
És ami 1 szavazattal maradt le mögötte: You Who Came From The Stars

20. Legrosszabb melodráma?
Szavazat hiányában semmit sem írok ide.

21. Legjobb horror?
Szavazat hiányában semmit sem írok ide.

22. Legrosszabb horror?
Szavazat hiányában semmit sem írok ide.

23. Az év legjobb sorozata?
No ide aztán érkeztek szavazatok, mégis hatalmas meglepetésemre nagyon sokan az idei év legjobb sorozatának a Doctor Stranger-t választották meg
S rengetegen szavaztak még erre a 3 sorozatra: You Who Came From The Stats, Liar Game, It's Okay, That's Love

24. Az év legrosszabb sorozata?
Itt is megoszlott a vélemény, azonban 2 sorozatra érkezett egyformán a legtöbb szavazat (bár ez nem volt sok): Surplus PrincessMy Lovely Girl 

És ezzel a végére is értem. Voltak meglepő dolgok itt számomra, volt amire nem számítottam, volt amire meg nagyon, és tényleg azt választottátok meg. Még ma érkezik a Kedvencekről is egy bejegyzés, de addig is mindenkinek Boldog Újévet Kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Igazad van - elég érdekes lett a szavazás néhol.
    A legrosszabb dráma: Doctor Stranger - azután az év legjobb sorozata: Doctor Stranger :D :D :D
    Így elég fura párosítás.
    Rain filmjén elcsodálkoztam egy kicsit - ennyire nem tetszett a szavazóknak?
    Bár én nem alkothatok véleményt, még nem láttam - de jó pár komentet olvastam - és ott nem húzták le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én a Doctor Stranger-en nagyon meglepődtem :D Elég rosszak voltak a visszajelzések, vagy nagyon jók, úgyhogy meglepődtem amikor legrosszabb drámának és legjobb sorozatnak is megszavazták?!
      A My Lovely Girl-en is nagyon csodálkoztam, hisz igazából a visszajelzések alapján a csapat egyik fele nagyon imádta, a másik meg nem :D
      Na és furcsa, hogy My Lovely Girl-t csomó helyen legrosszabbnak szavazták meg...

      Törlés
    2. A sorozat elejével nem volt semmi gond, mármint a My lovely girl-lel, de aztán annyira értelmetlen döntések voltak benne és vontatottság, hogy egyszerűen megölte az egész sorozatot. Rain rendkívül jó színész, és én nagyon sajnálom, hogy elvállalta ezt a sorozatot. :( Krystal-tól meg a végére már falra másztam...Az egyedüli kedvencem a kutyus volt benne :D

      Törlés
    3. A kutyus az tényleg cuki volt:D

      Törlés
  2. Hahahaaa :DDD
    A My Lovely Girl borzalmas. :D Még az első részt se néztem végig, ami valljuk be nagy szó. Amikor letöltöttem semmi mással nem foglalkoztam, csak azzal, hogy Rain, úristen Rain, ezt meg kell néznem.
    Az eleje nagyon jóóó volt, aztán eltelt tizenöt perc és csak lestem, hogy miaszentfos ez. Krystalt még úgy ahogy bírtam is eddig, a The Heirsben például tök vicces volt, de itt valahogy... neem. Inkább nem. Szóval nem akarom tudni szerelmesek-e egymásba (bár nyilván) és nem akarom azt a sorozatot. :D

    A Doctor Strangersre érkezett legrosszabb dráma szerintem merő véletlenség lehet, hiszen... most komolyan annyit zokogtam rajta, hogy eszméletlen. :"D De egyébként egyetértek a szavazatokkal, az It's okay.t tegnap végeztem ki és nagyon pozitívan csalódtam, meglepődtem, imádtam, jaj Kyungsoo... :$ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a My Lovely Girl az nálam is kiverte a biztosítékot :D
      A Doctor Strangers-t viszont imádtaaam, pedig Lee Jong Suk nem nagy kedvencem!
      Az It's Okay-t pedig tervezem megnézni, annyi sok jót mondtak róla!

      Törlés