Love Cells 13.rész - magyar felirat

És itt is van az új rész felirata. Igazán sajnálom, hogy már csak kettő rész van belőle, mert aranyos kis sorozat ez.

Felirat: ITT
Videó: ITT 

Hűha, hogy őszinte legyek, nem számítottam rá, hogy a sorozat ekkora fordulatot vesz. Nagyon érdekes lett, kíváncsi vagyok a befejezésre. Amúgy ez a rész picit eltér a többitől, mert nem 6 hanem 10 perces. Meg volt a sorozat közepén egy szám, amikor a srác megy megkeresni a Nebit. Nem találtam sajnos sehol a címét, pedig nagyon megtetszett :(. Ha valaki tudja esetleg, akkor feltétlen szóljon! 
Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégetni videóra és felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte teljes mértékben TILOS!

!!! Én meg itt időközben megtaláltam ezt a szép számot... a Shazam nevezetű zenefelismerő program zseniális! :D Én meg eddig nem is tudtam róla :D
Mindenesetre belinkelem ide, hátha valakinek tetszik még, ahogyan nekem is :)

ITT - látom elég régi ez az együttes, de ez a szám nagyon tetszik nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése