Idei Kedvencek :)

Mivel a később indított közvélemény kutatásra elég kevés szavazat érkezett, és nem tudom "összesíteni" őket, ezért ide azokat írom, amik engem nyűgöztek le az idén! :) S ez lesz az utolsó bejegyzésem is, szóval mindenkinek Kívánok Nagyon - Nagyon Boldog és Sikerekben Gazdag Újévet, jövőre találkozunk! :)

Kedvenc OST?
The Night Watchman - New Hope. Bár a sorozat sajnos nem sikerült túl jóra, ez a szám nekem nagyon nagyon tetszik, s én az idei legjobb OST-nak meg is választom :)
  
Kedvenc Páros?
Szerintem ez nem kérdés:D
Do Min Joon és Cheon Song Yi (You Who Came From The Stars)

Kedvenc "szegény" második?
 Hűha, hát idén volt egy pár, de a legjobban Lee Hwi Kyung-ot sajnáltam :(
(You Who Came From The Stars)

Kedvenc főhősnő?
Nehéz kérdés, Cheon Song Yi-t nagyon szerettem, de Na Ae Ra mindent vitt (Cunning Single Lady

Kedvenc gonosz karakter?
Hát ez sem kérdés :D
Lee Jae Kyung (You Who Came From The Stars) 

Kedvenc főhős?
Jajajaj, na itt nehéz a döntés nagyon. Egye fene, kettőt jelölök meg :D
Do Min Joon - természetesen (You Who Came From The Stars) 
Park Dal Hyang (The Three Musketeers) 

Kedvenc legviccesebb karakter?
Cha Jung Woo (Cunning Single Lady)

Kedvenc nem főszereplő páros?
Egyértelműű :D
Yoon Sol - Do Joon Ho (Dicovery of Romance

Kedvenc romantikus jelenet?
You are my destinyyyyyyyy.....
15 másodperces kiss :DD (You Who Came From The Stars)

Kedvenc legviccesebb jelenet?
Jávorszarvas? Jávorszarvas :D
(Modern Farmer)

 Kedvenc csók jelenet?
Doctor Stranger - Han Jae Joon és Oh Soo Hyun

Kedvenc borítókép?
Modern Farmer :D

Színészek, akik idén nagyot alkottak :)
Ééééés egy sorozatban is találkozhattunk mind a hárommal! :D
Kim Soo Hyun - You Who Came From The Stars 

Shin Sung Rok - You Who Came From The Stars , Liar Game
Park Hae Jin - You Who Came From The Stars , Doctor Stranger , Bad Guys

2 megjegyzés:

  1. Boldog újévet kívánok és sok jó doramat ;) A kedvencekkel teljesen egyet tudok érteni, kivéve kettőt, azonban azokat nem láttam. A Discoveri Románc és a Modern Farmer...

    VálaszTörlés