Sorozat: Birth of a Beauty

Birth of a Beauty

Műfaj: romantikus, vígjáték
Részek száma: 21
Dátum: 2014 - 2015
Csatorna: SBS

Ismertető: Sa Geum Ran majdnem 100 kilót nyom, valamint férje családja cselédként bánik vele, mégis eléldegél, és támogatja külföldön tanuló, jóképű férjét, Lee Gang Joon-t. Egyszer aztán szemtanúja lesz annak, hogy GangJoon épp megcsalja őt, és ezt követően el is akar válni tőle. Szegény Sa Geum Ran zokogva próbál minél messzebb helyre kerülni, amikor egy hirtelen balesetnek köszönhetően a folyóba zuhan, s bár mindenki úgy tudja, hogy meghalt, ő mégis túléli. Felkeres egy plasztikai sebészt, Han Tae Hee (aki nem az, csak azt hiszi róla), és a teljes külsejét átalakítják, a legszebb nő lesz valamennyi közül. Összefog a helyes ámde fájdalmas múlttal rendelkező Han Tae Hee-vel, és elhatározza, hogy tönkreteszi férjét, Sara néven. Azonban egyre több titok derül ki útja során: a férje nem az, akinek gondolta, Han Tae Hee egy hatalmas cég örököse, és Sara balesete sem éppen baleset volt.

Vélemény: A sorozat fele már javában kint volt, amikor mégis amellett döntöttem, hogy megnézem. Elég sokat gondolkodtam rajta, hogy elkezdjem-e vagy sem. Olvastam pár helyen, hogy nem túl jó a sorozat, valamint a sztori sem tűnt számomra túl meggyőzőnek, de Joo Sang Wook miatt mégis elkezdtem. S nem bántam meg, hisz a sorozat nagyon jó volt, egy két apróbb hibával. Annak ellenére, hogy azt hittem, hogy a sztori unalmas lesz, tele volt egy csomó bonyolult dologgal. Kicsit sok is volt, hisz a közepén úgy éreztem magam, mintha valami latin-amerikai sorit néznék.
Persze ez még mindig jobb, mintha egy unalmas sztoriról lenne szó. Szóval izgalomban nincs hiány, az egyszer biztos. A történet az nagyon érdekes volt, tele fordulatokkal, és olyan helyzetekkel, amik ténylegesen lekötötték a néző figyelmét. A két főhős pedig együtt fenomenális volt, de tényleg. Rengeteget röhögtem rajtuk, kicsit olyan Mr. és Mrs. Smith beütése volt az egésznek. Szóval igen, a két karaktert nagyon meg lehet szeretni.
Az már kicsit más tészta, hogy a sorozat végére a vicckészlet kimerült. Ez érhető is volt egyrészt, hisz egyre komolyodik a történet, nekem mégis hiányoztak azok a vicces percek, amit a legelején biztosítottak nekünk. S talán ez volt az egyik legnagyobb hibája a sorozatnak. A másik dolog, amit kicsit nehéz volt megszoknom, hogy a lány az nem "eredeti", így a szerelem, amit a pasi érez iránta az sem lesz eredeti. Persze ezt a sori közepén egy vicces jelenettel korrigálták, nekem mégis kicsit furcsa volt.
Ami pedig Sa Geum Ran-t illeti, nagyon telibe találták a sorozat kezdését, hisz elképesztő, hogy hogyan bántak szegénnyel. Nagyon, nagyon, de nagyon sajnáltam őt. Egyszerűen hihetetlen, hogy milyenek egyes emberek. Persze egy részben tehet róla, hogy úgy néz ki, mégsem kellene senkinek sem kritizálnia őt, hanem inkább segíteni és támogatni kellett volna. Igazából ezek miatt a jelenetek miatt írtam a műfajhoz azt, hogy egy kicsit dráma az egész. Ezek a jelenetek nagyon szomorúak voltak.
És még egyetlen egy hiba volt az egészben. Volt pár rész erejéig az a se veled se nélküled kapcsolat, amitől komolyan mondom, hogy lassan már a falra mászok. Szinte minden sorozatban elsütik, és még senki sem közölte az forgatókönyv írókkal, hisz ez csak elrontja az egészet. És igen, itt is így történt, Sara-tól néha teljesen kikészültem, annyira naiv volt. Ennek ellenére a két színészt remekül összerakták, tökéletes párost alkottak ők ketten, nagyon bírtam őket, és nagyon szurkoltam nekik. 
A sztori pedig az utolsó pillanatig húzódik, de tényleg. Itt nem éreztem azt, hogy az utolsó részek feleslegesek, hisz itt azon az utsó 5 percen kívül a bonyodalom és annak lezárása volt a főpont. Tetszett a befejezés, minden kérdésre választ adtak, mindent szépen lezártak szálról-szálra, így amiatt sem kell aggódnunk, hogy valami megválaszolatlan marad. Szóval összegezve az egészet, a sorozat elrontotta azokat a tipikus dolgokat, amit más sorozat is, volt benne egy-két logikai bökkenő, meg olyan jelenet is, ahol csak annyit tudtam mondani, hogy oké. Mégis nagyon élveztem az egészet, hisz tele volt szebbnél szebb és viccesebbnél viccesebb jelenetekkel, szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek!
 

Zene: A sorozat közepénél járhattam, amikor a blogomon már hallgatható volt egy szám a soriból. Összesen volt vagy 5-6 zene, amik mind nagyon szépek voltak. Egyszerűen imádom, amikor jók a zenék egy sorihoz. Kedvenceim: Jonghyun (óóh de nagyon szeretem a hangját) 'She', Lee Hyun 'Though It Hurts, It's Okay', M.C The Max 'Looking At You' és Gemini 'Only I Didn't Know'. Nagyon szééépek.

Szereplők: Lássuk csak a történetünk négy főhősés külön-külön.
Han Ye Seul - Sara/Sa Geum Ran: Bár szépségére sokat nem adhat, remek háziasszony és megértő feleség. Rettenetesen sajnáltam őt, egyszerűen szívem szakadt meg érte. Hogy őszinte legyek, az elején nagyon bírtam őt, bár kicsit naiv volt, mégis tetszett az az elszántság, amivel tönkre akarta tenni férjét. Voltak az elején olyan részek, ahol arra gondolt, hogy inkább újrakezdené férjével, de szerencsére ez hamar elillant. Aztán a végén amikor ilyen se veled se nélküled kapcsolatban voltak, kicsit idegesítő volt már. A nagy szerelme nem is látszott olyan nagynak, valamint az is rossz volt, hogy így próbálta megvédeni szerelmét. Ezeken kívül viszont nagyon megszerettem őt, rendes volt, aranyos és erős. Az is tetszett, hogy a házasságra nem egyből bólintott rá, hanem szüksége volt egy kis időre, hogy rájöjjön, tényleg megbízhat Tae Hee-ben. A színésznő nagyot alakított, első sorozatom volt tőle, de én totálisan meg vagyok vele elégedve. Bár mivel még más szerepekben nem láttam ezért nem tudom eldönteni, hogy a színésznő jó-e. Mindenesetre itt tényleg tökéletes volt a szerepre. És nagyon meg voltam elégedve a Sara korábbi énét alakító Ha Jae Suk-kal is.
Joo Sang Wook - Han Tae Hee: Egyszerűen imáááááádoooom ezt a pasit és kész. A színész hatalmasat alakított itt is, egyszerűen nem tudok betelni vele. Han Tae Hee volt az az ideál férfi, aki biza csak a sorozatokban létezik: helyes, rendes, megértő, segítőkész, pénze is van, és mindig ő kér először bocsánatot. Tényleg tökéletes volt. Alapból miatta kezdtem el megnézni a sorozatot, szóval nagy volt az elvárásom - röhögve hagyta le azt, és integetett vissza a messziről. A karakterére visszatérve, tényleg nagyon imádni való volt. Kicsit olyan, mint egy gyerek, mégis van egy férfias oldala, amit folyamatosan megcsillant, akárhányszor alkalma nyílt rá. Őt is nagyon lehetett sajnálni, hisz gyermekkorában részese volt szülei halálának, ráadásul vele is végezni akartak, s egy ideig csendben élt, mint aki tényleg halott. Egyszerűen csak annyit tudok mondani, hogy imádtam a karaktert is és a színészt is, s bár a színésznőt megszerettem, azért picikét kevésnek tartottam hozzá.
Jung Gyu Woon - Lee Gang Joon: A leírás SPOILERT tartalmaz, szóval aki még nem látta a sorozatot és nem szereti ha lelövik a poénokat, akkor ugorja át ezt a részt. Na szóval, Lee Gang Joon, avagy a helyes férj, és a hidegvérű gyilkos. Imááádtam őt is. Persze nem úgy, mint Han Tae Hee-t, hisz alig vártam, hogy elkapják a rohadékot. Mégis ez a sorozat elengedhetetlen volt egy gonosz nélkül, akit nagyon tudunk utálni (és nem megérteni őt is) és itt szerencsére 4 ilyen karaktert is biztosítottak nekünk, az egyik volt belőle a Lee Gang Joon. Tényleg egy nagy darab szemétkupac volt a pasi, nagyon bírtam őt utálni. Eszméletlen, hogy milyen emberek vannak, de tényleg. És az a legjobb, hogy ez nem csak egy kitalált sorozat karakter, mert nem egy ilyen emberről hallottunk már. A színész az hatalmasat alakított, én mondom, sokkal nehezebb gonosz karaktert eljátszani, mint egy jót. Hatalmas dicsőség, ha valaki eléri azt, hogy a nézők utálják - neki sikerült. Alig várom a következő sorozatait.
Wang Ji Hye - Gyo Chae Yeon: Alantas nőszemély, aki oda megy, ahol pénzt érez. Lee Gang Joon-nal ellentétben, akit utáltam, mégis szerettem, hogy a sorozatban van, ezt a nőt egyszerűen ki nem állhattam, alig vártam, hogy felszívódjon. Nem is volt ő igazán gonosz, de az egész lénye idegesítő volt a sorozatban. Most ez is lehet egy kicsikét mínusz pont, szerintem bőven elég lett volna a 2 gonosz férfi karakter meg az anyja az egyiknek, nekem ez a nő túl sok volt. És a hiszti rohamjairól nem is beszéltem. A színésznőről semmit nem akarok mondani, szerintem eddig csak rossz szerepekben láttam, remélem a legközelebbi soriban amiben szerepel és ami a kezem alá kerül abban végre egy jó karaktert fog alakítani. S itt ezzel a végére is értem a bejegyzésemnek. Még így a végén is elmondom, hogy a sorozatot ajánlom mindenkinek, aki egy gonoszságokkal teli sorozatra vágyik, no meg szeretne egy jó adagot nevetni is. Én nem bántam meg, hogy megnéztem a sorozatot.

Történet: 7/10
Zene: 10/10
Színészek: 8/10
Karakterek: 8/10 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése