Sorozat: Chicago Typewriter

Chicago Typewriter

Műfaj: fantasztikus, romantikus, vígjáték
Részek száma: 16
Dátum: 2017
Csatorna: tvN

Ismertető: Történetünk főhőse egy sztárokat megirigyelő rajongói táborral rendelkező híres író, Han Se Joo, aki fiatal kora ellenére hatalmas tehetséggel van megáldva. Hírnevének és múltjának hála egy kissé beképzelt, fennhéjázó, és mindenféle kapcsolatot kerülő férfiról van szó, aki reggeltől estig csak ír, élete tökéletesen be van osztva. Egészen addig, míg nem találkozik egy régi írógéppel és egy különös lánnyal, Jeon Seol-lal, aki felfordítja az életét. Egyre különösebb dolgok történnek vele: álmában, néha pedig ébren is látomásai vannak a Japán megszállás idején élő énjéről, és az akkori Jeon Seol-ról is. Kezdetben azt hiszi megőrült, de aztán rájött, hogy mindez okkal történik. Ráadásul megjelenik a kissé különös és jóképű Yoo Jin O.

Vélemény: Nagyon nagyon vártam a sorozatot, hisz a két főhős srác nagyon nagy kedvencem, plusz az előzetes és a borítóképek is nagyon ígéretesnek tűntek, szóval alig vártam, hogy végre elinduljon. Igazából nem igazán voltam vele tisztában, hogy miről is fog szólni a sztori, de az első pár rész után nagyon tetszett. Szeretem az ilyen időben ugráló sorozatokat, plusz ez olyan korban játszódik, amit én nagyon nagyon kedvelek.
Szóval az indítás nálam remek volt. Sajnos a vizsgák miatt azonban szüneteltetnem kellett, de most végre befejeztem a fennmaradó részeket. Nem is tudom, hogyan kezdjem. Nagyon különleges sorozat volt szerintem, sok minden miatt. Ami a legjobban tetszett, az természetesen az ugrálás a múlt és a jelen között. Nagyon megfogott ez a függetlenségi dolog a múltban, imádtam azokat a jeleneteket. Alig vártam, hogy azokat vágják be.
Plusz a stílus, a ruhák, maga a Carpe Diem, egyszerűen minden annyira menő volt, hogy személy szerint még jobban tetszettek azok a jelenetek. De természetesen a jelen nélkül nem lett volna olyan, amilyen. Aranyos volt, ahogyan a beképzelt és csak magával foglalkozó író megtapasztalja a szerelmet és az igaz barátságot. Ráadásul a végére nagyon jóban lettek hárman újra, ami kicsit szomorú is volt, meg természetesen szép is.
Fordulatokból sem volt hiány, sokszor ért meglepetés, ami azért ritka, hisz már rengeteg sorozatot láttam. Nagyon tetszett, ahogyan alakul a múltbeli életük és ahogyan az a jelenre is kihatással van. Szinte mindig összekapcsolódtak a dolgok, ami még inkább élvezhetővé és izgalmassá tette. Szóval ez ügyben egyetlen egy rossz szavam sem lehet. Nagyon megszerettem a karaktereket is (kivéve talán a nőt), így of course még inkább a szívemhez nőtt az egész sorozat.
A lefutás is remek volt, mondhatni lassacskán indulnak be a dolgok, de kellőképp fent tudták tartani a nézők érdeklődését, majd egyre fokozódott a hangulat. Ami talán annyira nem tetszett az a főhős és a főhősnő között lévő romantika. Nekem kicsit felesleges volt, őszintén én tökéletesen meglettem volna ezúttal romantika nélkül is. Túlságosan sajnáltam Yoo Jin O-t, plusz a lány ragaszkodása és imádata nekem kicsit sok volt.
SPOILER: A vége szerintem nagyon megható volt, én személy szerint megkönnyeztem, nagyon nagyon örültem, hogy sikerült neki a regényben elrejtőznie, nem tűnt el, de ugyanakkor szörnyen szomorú volt, hogy ő csak vár, és él a múltban a fájdalmaival, míg a két főhős éli tovább az életét. Ilyen hihetetlen szomorú karakter befejezést én nagyon rég láttam. Magára az eseményekre rátérve, én szörnyen haragudtam a lányra.
Eleinte hittem, hogy nyomós oka volt bárkit is megölni a két fiú közül, de nekem ez az indok gyerekes volt. Nyilván ott vannak az 'enyhítő' körülmények, de akkor is szörnyen utálatosnak tartottam. A helyében én soha de soha nem tettem volna ezt. Mivel a lány megbánta tettét, ezért is emlékezett a múltbeli életére, ezért valamennyire úgy vagyok vele, hogy oké, rosszul esik neki is, de én tuti biztos, hogy nem fogom elfelejteni. SPOILER VÉGE.
Összességében tehát, bennem nagyon megmaradt a sorozat, abszolút olyan, amit többször is nagyon szívesen megnéznék. Jó szívvel fogok visszaemlékezni a sztorira és a hármasunkra is. Mindenkinek ajánlom, aki kicsit el szeretne rugaszkodni a szokásostól, aki szeretne egy sorozatot látni tele izgalmakkal, remek stílussal, hidegkirázós jelenetekkel, gyönyörű zenékkel, és aminek olyan nagyon fontos dolgok állnak a középpontjában, mint az igaz barátság, a szerelem és a hazafiasság.

Zene: Nagyon nagyon szépek voltak, tökéletesen illett a sorozathoz. Az összes ost telefonon marad: Kevin Oh 'Be My Light', Boni Pueri 'Come With Me' és 'Time Walk', Sg Wannabe 'Writing Our Stories' és végezetül a legszebb, Saltnpaper 'Satellite'.

Szereplők: No és akkor lássuk csak történetünk 3 főhősét sorjában.
Yoo Ah In - Han Se Joo: Beképzelt író, aki tökéletesen megtervezte az életét, a napjait is. Elzárkózik mindentől és mindenkitől, de természetesen egy családi trauma miatt. Se Joo karaktere szerintem meglepően idegesítő volt, természetesen a jó értelemben. Kicsit elrugaszkodott a megszokott, beképzelt főhősöktől, volt benne valami plusz, amit csak Yoo Ah In volt képes beletenni. Őszintén engem a sori elején szörnyen idegesített, sokszor fejen vágtam volna. Aztán egyre inkább enged fel ő is, gyönyörűséges karakter átalakuláson megy keresztül. Amúgy nagyon vicces volt, ahogy Ah In kinézett ezzel a hajjal. Gyerekek szörnyű, de tényleg. Mennyit számít a haj, nem igaz? A múltbéli jelenetekben, a Dicaprios stílusával és hajával... szerintem mindenki nyála csorgott. Nagyon durva. Yoo Ah In abszolút kedvencek között van, nagyon szeretem őt, így nem tudok már semmi újat sem mondani, csak azt, hogy minél több szerepben szeretném látni őt.
Lim Soo Jung - Jeon Seol: Életvidám lány, aki próbálja mindenben a jót látni. Hihetetlenül jól lő, de akárhányszor fegyvert vesz a kezébe, megjelenik előtte a múltbéli énje, így inkább egy kávézóban dolgozik, noha állatorvos. Fent is említettem már, hogy hogyan álltam a karakterével. Az elején kedveltem őt, aranyos volt, aztán a végére szörnyen megharagudtam rá. Egyáltalán nem volt sem jogos, sem érthető amit csinált, szörnyen haragutam, de tényleg. A legvégén mindenesetre próbáltam megbékélni vele, de a fő attrakció akkor is a két pasi volt, a női karakter elbújhatott mellettük. Soo Jung számomra egy viszonylag új színésznő, eddig csak egy filmben láttam, de mint utánanéztem, nem is szerepel sok sorozatban. Különösebb bajom nem volt bele a karakter ellenére, a jövőben remélem jobb szerepeket kap majd.
Ko Gyung Pyo - Yoo Jin O: Hirtelen jelenik meg, senki sem tudja, ki ő, mit keres itt. Én már az elején nagyon szimpatizáltam vele, aranyosnak tűnt és kicsit titokzatosnak is. Aztán ahogy egyre többet tudtunk meg róla, úgy sajnáltam egyre jobban őt, s bár tudtam, hogy nem lesz túl szép a befejezése, azért mégis reménykedtem. Hihetetlenül szomorú volt az ő szála a sorozatban, nem egyszer sírtam miatta. Nekem sokkal jobban elnyerte a szimpátiám, mint a főhős, noha őt is nagyon szerettem. Idén kedvenc karakterek között benne lesz, biztos vagyok benne. Tényleg nagyon szerettem őt. Ko Gyung Pyo már nagyon nagyon régóta kedvencek között van. Örülök, hogy egyre nagyon szerepeket kap, de mostmár nagyon kijárna egy főhős szerepe is neki, szerintem tökéletesen tudná kezelni. Reméljük idén talán sor kerül rá.

'Amikor Joseon felszabadul,
minden szenvedélyemet beleadva arról írok majd, amiről akarok.'

'- Milyen író szeretne lenni? Aki eredeti? Író, akit senki sem utánoz? 
- Nem. Író, akit senki sem tud utánozni.'

'Ez nem büntetés, ez a feloldozás.'

'Kérlek, fejezd be helyettem, ezzel a tőled kapott írógéppel, a regényemet.
Kérlek, írd meg helyettem a történetünket.
Írd meg, hogy éltük meg ezeket a kegyetlen időket.
Még amikor a sötét valósággal is kellett szembenéznünk, 
igyekeztünk elfeledni a fájdalmat.
Még a kétségbeesésben is reményt találtunk.
És boldogságot a veszélyben.
Minden képességünket latba vetve,
szerettünk és harcoltunk.'

'Ha az égiek megkérdeznek, hogy boldog életet éltem-e,
azt válaszolnám:
Boldog voltam, hogy találkozhattam veletek.'

'Ha az égiek megvigasztalnak a nehéz életem miatt, 
és vállon veregetnek, mondván, jó életem volt.
Csak egy szívességet kérnék tőlük:
Engedjék meg, hogy a következő életemben is veletek lehessek.'

Történet: 8/10
Zene: 10/10
Színészek: 9/10
Karakterek: 8/10

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát, nekem az első pár rész nem nagyon tetszett,abba is hagytam,de akkor szerinted megéri folytatni?

    VálaszTörlés