Sorozat: Man To Man

Man To Man

Műfaj: akció, thriller, romantikus, vígjáték
Részek száma: 16
Dátum: 2017
Csatorna: JTBC / Netflix

Ismertető: Történetünk főhőse a profi titkos ügynök - K - aki Magyarországi küldetését befejezve visszatér Koreába, ahol az ott lévő akcióhős sztár, Yeo Woon Gwang testőre lesz. Feladata, hogy megszerezze a 3 fafaragást, amik egyenként 1-1 kulcsot rejtenek. Küldetése nem épp egyszerű, hisz Woon Gwang meglehetősen kényes színésznek számít, valamint folyton mellette van a buzgó lány, Cha Do Ha is, akivel nem épp egy hullámhosszon vannak. Azonban hamarosan mindketten K szívéhez nőnek, a folyton egyedül lévő titkos ügynök megtanulja milyen az, ha törődnek vele, ha mellette állnak, és milyen is az igazi szerelem. Emellett azonban egy nagy hatalommal találja szembe magát, ahol igazán nehéz eldönteni, hogy ki az, akiben igazán megbízhat.

Vélemény: Szerintem minden magyar dorama rajongó nagyon várta ezt a sorozatot, hisz szinte 1 teljes rész itt volt leforgatva kis városunkban. Én is nagyon kíváncsi voltam már rá, szerintem idén ez volt az egyik legvártabb sorozatom. Na de akkor lássuk is a történetet. Adott egy tökéletes páncéllal körülvett titkos ügynök, aki egyszerre rideg, aranyos, és profi. Mindenben. Emelett van egy gyerekes színészünk is, aki karakterének hála rengeteg vicces jelenetet teremt. Őszintén engem a kezdés nagyon levett a lábamról, nagyon tetszett.
Alapsztori klassznak tűnt, a karakterek pedig szerethetőnek. Egészen a 6. részig talán. Addig nagyon tetszett. 3 hétig becsületesen néztem a részeket, ahogyan kijöttek. Aztán kicsit lelassult a sztori. Nekem sok lett a duma, a felesleges jelenetek. A főhősnő pedig egyre antipatikusabbá vált számomra, ami még inkább rombolta a hangulatot. Aztán volt 1-2 rész, ami megint nagyon izgis lett, de utána megint belassult. Sok volt az a rész, ahol nem főhőseink voltak, hanem a többi ügynök, és nem csinálnak mást, csak beszélgetnek, fenyegetik egymást.
Valahogy kicsit elvesztette a varázsát. Utána sok időbe is telt, mire rávettem magam, hogy megnézzem a befejező 4 részt. A romantika. Hmm... Alapjáraton nagyon klassz lett volna. Hae Jin magát meg nem hazudtolva lenyűgözően alakította a férfit, aki folyton kapcsolatban van munkája miatt, de sosem tapasztalta meg, mi a valódi szerelem. Tetszett, ahogyan maga is rájön, hogy a lány többet jelent számára, mint holmi munka. Tetszett, ahogyan ez a szerelem kimozdítja őt a csigaházából. Ahogyan végre valami emberi kapcsolata is lesz.
A probléma csak a főhősnő volt. Úgy éreztem, hogy nem egy ilyen nő miatt kéne ennyit változzon főhősünk. Hogy nem egy ilyen személyiségű lányért kéne kockáztassa az életét. Nem tudom... valahogy ez is vesztett varázsából. Nem úgy, mint Woon Gwang-gal való kapcsolata. Nagyon tetszett, ahogyan a színész olyan aktívan közeledett a testőréhez, ezzel kicsit megrendítve őt. Aranyosak voltak, ahogyan egyre mélyebb lett köztük a kapcsolat. Bár én személy szerint több jelenetet is kibírtam volna velük, no de mostmár ezen változtatni nem lehet.
Az akciójelenetek maguk nagyon menők voltak, nagyon gondosan, sok odafigyeléssel készítették őket, a színészek pedig beletették a lelküket is. Összességében, én picikét csalódtam, de csak az unalmas, dumás részek miatt. Alapjáraton szerintem egy átlagosnál jobb sorozat volt, Hae Jin pedig hihetetlen édes, nagyon kitesz magáért. Én úgy gondolom megéri megnézni a sorozatot, mert visszagondolva jó emlékként van meg bennem. Mindenkinek nagyon jó szórakozást kívánok hozzá, Hae Jin rajongóknak pedig egyenesen kötelező!!!

Zene: Nagyon nagyon szépek voltak, és a zenékhez készült borítóképek is csodálatosak, élvezet őket még csak nézni is. A kedvenceim: Vromance 'A Myterious Thing', Yang Pa 'Aurora', Standing Egg 'Map of Heart', Soul Latido 'Temperature of Tears' és Huh Gak 'The Reason'. Nagyon tetszenek ezek nekem.

Szereplők: No és akkor lássuk csak történetünk főhőseit a szokásosan: sorban.
Park Hae Jin - Kim Sul Woo: Egy profi titkosügynök, aki tökéletesen végzi munkáját, mégis magányos, hisz munkája miatt folyton el kell 'tűnnie'. Fent is említettem, hogy mennyire tetszett nekem a pasi karakterfejlődése. Nagyon jó volt, ahogyan szép lassan felenged, ahogyan rájön, hogy ő is lehet szerelmes, neki is lehetnek barátai. Maga Sul Woo egy nagyon menő pasi volt, igazán férfias, de volt egy gyerekes oldala is, amit nagyon imádtam. Olyan fejeket vágott néha, hogy kénytelen voltam folyton visszatekerni és nevetni rajta. Hae Jin nekem hatalmas, hatalmaaaaas kedvencem, nagyon örülök, hogy végre főhősként is láthatjuk őt. Nagyon tetszett a karaktere, remélem a jövőben is ilyen jók lesznek, sőt, még ennél is jobbak. Nagyon nagyon, nagyooon sok sorozatban szeretném még őt látni, de lehetőleg más színésznővel. 
Park Sung Woong - Yeo Woon Gwang: Szuperhíres színész, aki természetesen eléggé válogatós és kényes, de imádja amit csinál, és megvédi, ami az övé. Woon Gwang karaktere igazán felüdülés volt a nagy akció és romantika közben, kellett, hisz nem egyszer hozott humort a sorozatba. De a vicces oldala mellé kapunk egy megsebzett oldalt is, aki még mindig nem tudja elfelejteni szerelmét, és aki talán emiatt is viselkedik ennyire gyerekesen. Mondanom sem kell, nagyon kedveltem őt is, nagyon tetszett ez a két nevetségesen eltérő oldala, ahogyan megformálták a karaktert. Az is nagyon tetszett, ahogyan a mi titkosügynökünket kimozdítja a komfortzónájából minden lében kanál természetéből eredve. Jó volt, hogy végül jóban lettek, nagyon helye volt a soriban. A színésznek csak gratulálni tudok, nem sokszor találkoztam vele, de eddig csak jó véleménnyel vagyok róla, csak így tovább.
Kim Min Jung - Cha Do Ha: Régóta Woon Gwang mellett van, igazi kis rajongó, aki konkrétan neveli színészünket. A karakter az elején eléggé szerethető volt. Bár kicsit idegesített okoskodó természete, mégis úgy gondoltam eléggé helyén van. Aztán reménytelenül beleszeret főhősünkbe, és onnan megborul minden. Folyton elkezd hisztizni, folyton játssza az eszét, folyton azt hiszi, ő a világ közepe. Nekem sok volt belőle, a végére már úgy voltam vele, hogy inkább ne is legyen több romantikus jelenet, csak ne lássuk már őt képernyőn. Nem ő volt az a női karakter, akiről el tudom képzelni, hogy megváltoztatja a csigaházba bújt férfit. Nem és nem. A színésznővel először találkoztam, így sok mindent nem tudok róla mondani. Sajnálom, hogy legalább szépnek nem szép, talán az egy picit javított volna amúgy is veszett helyzetén. A jövőben keresni semmiképp sem fogom a sorozatait, de még esélyt mindenképp adok neki, mert egyetlen szerepről senkit sem lehet megítélni.

Történet: 7,5/10
*kivételes eset*
Zene: 10/10
Színészek: 8/10
Karakterek: 8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése