Mood of The Day - magyar felirat

Már akkor beterveztem a filmet, amikor még el sem kezdték a forgatást, és január közepén végre megjelent, a felirat pedig nemrég, szóval Húsvéti ajándék gyanánt el is készítettem nektek! :)
Volt olyan, ahol az angol fordító nem érette, hogy mit mondanak, más feliratot pedig nem találtam, igyekeztem valahogy megoldani, remélem sikerült is. 
Mindenkinek jó szórakozást a filmhez! :)

Premier: 2016. január 14.
Műfaj: romantikus, vígjáték
Játékidő: 104 perc
Magyar felirat: ITT
Avistaz torrent: ITT
Direkt letöltés: ITT
~ez ugyanaz ami az avistazon van fent~

Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégetni videóra, felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte teljes mértékben tilos!

20 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a fordítást :D :D

    VálaszTörlés
  2. Micsoda meglepetés! Köszönöm szépen a feliratot!♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a fordítás egy kedves könnyed film.

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy lefordítottad és láthattam ezt a szép kis filmet.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Panda! Meg tudom érteni, hogy miért vállaltál be két filmet és egy sorozatot is az úriember miatt. Nagyon jó színész és itt remek partnere is volt. Mostanság nagyon futtatják, nem is csoda. :) Köszönöm a feliratot! :D

    Ui: Én a Hae Uh Hwa terveztem be tőle, ami egy történelmi film lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon, nagyon szeretem őt, még tavaly a Warm and Cozy-ban láttam először.
      Igen, láttam, hogy betervezted, nagyon várom már és előre is köszönjük! :)

      Törlés
  6. Köszönöm a feliratot és a filmet, nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm a feliratot, itt láthattuk hogy lehet kellemesen bő másfél órát megtölteni csupán két szereplővel. Mindkettőjüket nagyon kedvelem, de jó volt látni pár ismerős arcot is felvillanni.
    (Ajánlom megnézésre a 2015-ös Love Clinic-et /nem keverendő a Love Clinique-el/ egy romantikus komédia kis erotikával.Magyar feliratról nem tudok.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, örülök, hogy tetszett!
      Az ajánlást pedig köszönöm, majd rápillantok! :D

      Törlés
  8. Köszönöm szépen.:)

    VálaszTörlés
  9. Már nincs fent a felirat és film sem, nem elérhető. Valahonnan máshonnan nem lehet letölteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A feliratok fül alatt élnek a linkek, onnan letölthető! :)

      Törlés