Warm and Cozy 2.rész - magyar felirat

Sziasztok! Itt is van a második rész felirata! Jó szórakozást hozzá mindenkinek!

Felirat: ITT
Direkt letöltés: ITT
(ez ugyanaz ami avistazon van fent)
Torrent: ITT
(avistaz - meghívó szükséges)

 Nekem eszméletlenül tetszik ez a sorozat, egyszerűen imádom. A csaj nagyon vicces, a srác eszméletlen cuki, ráadásul ma 2 nagyon jó színészt véltem felfedezni, akik remélhetőleg sokat fognak benne szerepelni.
Azt hiszem jó sorozatot választottam:D
 Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégetni videóra és felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte teljes mértékben tilos.

12 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen ezt a részt is. :-)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, innentől megvárlak a részekkel :-)
    jutka

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm az első két részt :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Evolett!
    Nagyon jó sorozatot választottál,köszönöm neked, hogy lefordítod és ezt még meg is osztod velünk. Biztosan veled haladok.Sok sikert és örömet és kitartást kívánok neked.gyomar :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :) Szerintem is nagyon jó a sorozat :D
      És köszönöm! :)

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm az 1 - 2.rész feliratát! Nekem is nagyon tetszik!
    Csip

    VálaszTörlés