Sorozat: Fool's Love

Fool's Love ~ Ho Goo's Love

Műfaj: romantikus, vígjáték
Részek száma: 16
Dátum: 2015
Csatorna: tvN

Ismertető: Kang Ho Goo nevét meg nem szégyenítve eléggé félnótás egy srác. Erre rájátszik az is, hogy kicsit flúgos ikerhúga és két fura barátja képezik a mindennapi társaságát. Élete fenekestül felfordul, amikor az öregdiák találkozón belefut Do Do Hee-ba, aki az évek során úszóbajnok lett, s aki nem mellesleg az első szerelme. Két főhősünk útja egy rövid találkozás után ismét szétválik, majd pár hónap múlva találkoznak ismét. Do Do Hee azonban terhes, s akarata ellenére is segíteni kezd neki Ho Goo. A helyzetet bonyolítja, hogy megjelenik Kang Chul is, aki ügyvédként tengeti mindennapjait, s aki Do Hee babájának lehetséges apja. Kang Chul azonban mást őrizget a szívében. Hogy a sztori még ennél is jobb legyen, itt van még Ho Gyeong (Ho Goo ikerhúga) aki fülig szerelmes a fura ügyvédbe. 

Vélemény: Eredetileg nem terveztem megnézni ezt a sorozatot, azonban utána mégis belekezdtem. Ez volt életem egyik legjobb döntése. Annak ellenére, hogy egy vígjátékról van szó, a történet hihetetlen aranyos és komoly is. Tetszett, hogy a dolgokat a legvégéig húzták (s nem egy hatalmas fordulat van a sorozatban). Azt gondolná az ember, hogy idegesítő az, ha a dolgok nem derülnek ki, csak feszítik a nézők idegeit. Itt nem.
Nagyon érdekelt, de közben annyira jól elvoltam a főhőseink mindennapjaival és problémáival, hogy egy ideig még elnézegettem volna. Tetszett, hogy a baba központban volt, nagyon édesek voltak a 'babázós' jelenetek. A romantikus részek is piros pontot érdemelnek, hisz nagyon aranyosra sikeredtek a fura karakterek ellenére. S ha már itt tartok, meg kell említenem, hogy az összes karakter és színész elismerést érdemel.
Nagyon szerettem mindenkit, ritka sorozatok egyike, ahol szinte az összes karakter a szívemhez nőtt. A négy főhős pedig legjobb párosítás. Mind a négyen teljesen mások, mégis annyira jók voltak együtt, hogy kedvenceimmé váltak. No de a szép és megható jelenetek ellenére egy vígjátékról van szó. Talán ez az a műfaj ami a legtávolabb áll tőlem. Nem azért, mert nem szeretek nevetni, hanem mert inkább az elgondolkodtató és megható sztorik maradnak meg bennem.
A Fool's Love c. sorozat képes volt a csodaszépet keverni a hatalmas poénokkal, s talán így válik egyedivé. Párszor megkönnyeztem, párszor meg majd lefordultam a székről, annyira idióta helyzeteket teremtettek. A sorozat a poénokat szerencsére az utolsó percig képes volt megtartani, nem merült ki a humorzsák, mint sok más sorozatnál. Itt is volt 'se veled se nélküled' kapcsolat, ami egyrészt idegesítő, másrészt érthető volt.
Kellett egy kis idő, míg ők is és mi is összeszedjük magunkat ahhoz, hogy folytatni tudjuk, ők az életet, mi a sorozatot. Az eseményeket végignézve azonban elmondhatom, hogy ennek a sztorinak a létrejötte félreértések sorozatának köszönhető. Akadnak olyanok is, amik az legutolsó részben tisztázódnak. Ez rendkívül vicces, idegesítő, de ugyanakkor aranyos is volt, hisz a karaktereink hiába próbálkoztak olyan erősen saját kezükbe venni az eseményeket.
A félreértések romba döntötték (vagy éppen helyrehozták) az életüket. Most végiggondolva semmit sem tudok felhozni a sorozat ellen. Van sztorija, vicces és rendkívül aranyos, kellemes 16 részt biztosít azon emberek számára, akik elhatározzák, hogy megnézik ezt a sorozatot. Vígjátékok ritkán kapnak magas pontozást nálam (sőt, szerintem eddig egy sem kapott), de úgy gondolom, hogy a Fool's Love megérdemli, mert eszméletlenül élveztem minden egyes másodpercét.

Zene: A soundtrackek nagyon találóak voltak. OST-ok közül két szám maradt meg nagyon. A 'Destiny', ami a sorozat megható oldalát tükrözi, és a 'Kangaroo', ami pedig a vicces és az aranyos oldalát.

Szerelők: No lássuk csak a négy főhősünket külön-külön.
Choi Woo Sik - Kang Ho Goo: Félnótás egy srác, aki apróságoknak is képes nagyon örülni. Úgy gondolja, hogy a szerelmet nem lehet siettetni, majd jő ha jönnie kell. Őszintén én mindig a férfias főhősöket szeretem, s valljuk be, Ho Goo kezdetben elég messze állt ettől a címtől. Gyerekes a viselkedése és a kinézete is, mégis már az első pár rész után hihetetlenül megkedveltem. Egy eszméletlen rendes és aranyos srácról van szó, akit egyszerűen nem lehet nem szeretni. Külön érdem, amiért a sorozat végére megkomolyodott, egyre férfiasabbá vált, mégis megtartotta az aranyos és gyerekes oldalát. Nem hiába mondtam ott fent, hogy a 4 főhős kedvencemmé vált. Imádtam, ahogyan kiállt a szeretett nő mellett, és ahogy kézzel lábbal kapaszkodott a kisbabába. A színésztől nekem ez volt az első főszerepem, de komolyan emelem kalapom, amiért ilyen jól hozta Ho Goo karakterét.
Uee - Do Do Hee: Beképzelt egy lány, no de van is mire: nagyon híres úszó, s álma, hogy egyszer arany medált kapjon. Kezdetben nem igazán szerettem a karakterét, hisz ki szereti a beképzelt és unott arcú, hisztis főhősnőket? Aztán ahogy jutottunk előre a sorozatban, egyre feloldódott, egyre több mindent tudtunk meg róla. Kiderül persze, hogy nem is olyan beképzelt, mint ahogyan azt mutatja. Az utolsó 5-6 részben pedig egyenesen imádtam őt, annyira passzolt Ho Goo-hoz, hogy azt leírni nem lehet. S bár örökbe akarja adni babáját, azért a sorozat végére meg lehet őt érteni. Plusz végig láthatjuk, ahogyan kapaszkodik ő is a babába és szeretné megtartani kis csöppségét. Uee-val nekem soha nem volt gondom, de nem tartozott a kedvenceim közé. Eddig csak mellékszerepeket láttam tőle (de 3 főszerep tervezettek között van). Itt én nagyon megkedveltem őt, szerintem tökéletesen hozta Do Do Hee karakterét.
Im Seul Ong - Byun Gang Chul: Magának való pasi, aki utálja, ha a privát szférájába belenyúl valaki. Mindig szülei akarata szerint élt, így ügyvédnek tanult, azonban egy barátja sincs. Na ne. Eskü ő volt a humor forrása a sorozatban, egyszerűen nem lehetett nem imádni ezt a fazont. Még egy ilyen idióta, lassú felfogású, félnótás hülyét ritkán találni. A sorozat elején még menőnek tűnt, aztán egyre jobban megismertük, és a végére kész. Komolyan. Kedvenc idióta karakterem, akit néha már megpofoztam volna, hogy térjen észhez. Emellett viszont rendkívül aranyos, s valahol legbelül vágyik arra, hogy barátjai legyenek. Talán neki és Ho Gyeong-nak picit jobban szurkoltam, mint a főhősöknek, mert annyira nagyon jól mutattak együtt, s annyira ideje volt, hogy boldogok legyenek. A színésszel én először találkoztam, na de nagyon nagyon megkedveltem őt, komolyan mondom.
Lee Soo Kyung - Kang Ho Gyeong: Elég fura és flúgos csaj, akinek két, hihetetlen eltérő oldala van. A kedves, nőies, ápolt lány, aki képes bármely férfi szívét megszerezni, s a nagyszájú, hisztis lány, aki képes hetekig ugyanabban a piros melegítőben lenni. Szerintem mondanom sem kell, hogy mennyire szerettem őt is. Vicces volt, s nem olyan tipikus karakter. Jelenléte üdítően hatott az egész sorozatra. Külön érdem neki, amiért mindig kiállt testvére mellett, s bár párszor megszidta meg szívatta, a nehéz helyzetben mégis a segítségére rohant. Bár néha azért őt is fejbe kólintottam volna, hogy mondja már el azt a bizonyos dolgot a szerelmének, hogy végre tisztázódjanak a félreértések. De talán jobb is így, hisz az az utolsó romantikus jelenet közöttük minden pénzt megér. Vele is először találkoztam, de kíváncsi vagyok rá.

Történet: 8/10
Zene: 6/10
Színészek: 8/10
Karakterek: 8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése