Idei Kedvencek

Sziasztok! Először is mindenkinek nagyon nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok! Hogy egy kis mosolyt csaljak az arcotokra, összeszedtem az idei kedvenceimet. A tavalyit itt olvashatjátok, most azonban sokkal, de sokkal több mindent tettem a bejegyzésbe, hogy tényleg legyen miken elmosolyogni. Még egyszer Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :)

Kedvenc OST?
 Persevere Goo Hae Ra - Ulala Session - With My Tears. Egyszerűen egy csodaszép szám... nem is találok rá szavakat.

Kedvenc Páros?
Szerintem ez nem kérdés.
Cha Do Hyun (Ji Sung) és Oh Ri Jin (Hwang Jung Eum).

Kedvenc "szegény" második?
Kim Shin Hyuk (Choi Si Won) ... igen... ő érte szakadt meg a legjobban a szívem.

Kedvenc főhősnő?
Ismét Oh Ri Jin (Hwang Jung Eum)... nagyon rendes nő volt, nagyon megkedveltem.

Kedvenc gonosz karakter?
Na neeee... ez nem kérdééééés. Nem csak az idei, hanem minden idők kedvence, Gwi (Lee Soo Hyuk).

Kedvenc főhős?
Nehéz döntés ismét, szóval idén is csalok, és hármat nevezek meg.
Cha Do Hyun (Ji Sung) - Kill Me, Heal Me
Lee Hae Sung (Kim Young Kwang) - D-Day
Kim Tae Hyun (Joo Won) - Yong Pal

Kedvenc legviccesebb karakter?
Azt hiszem ez sem kérdés... az, aki idén mindent tarolt: 
Kim Shin Hyuk (Choi Si Won).

Kedvenc nem főszereplő páros?
 Lee Yoon (Shim Chang Min) és Hye Ryeong (Kim So Eun). Szerintem
nagyon nagyon aranyosak voltak együtt.

Kedvenc legviccesebb jelenet?
Befejeztem. Ez az utolsó komolyan xD
She Was Pretty. És igazából itt nem egy jelenet, hanem az első 8 részt simán belinkelhettem volna.

Kedvenc csók jelenet?
Itt is csalok és két sorozatot nevezek meg.
Mask - Seo Eun Ha (Soo Ae) és Choi Min Woo (Ju Ji Hoon)
Warm and Cozy - Lee Jung Joo (Kang So Ra) és Baek Gun Woo (Yoo Yeon Seok)

Kedvenc borítókép?
Ez sem kérdéses... Kill Me, Heal Me.

Tavaly ennyi kedvenc volt csak, idén viszont mindent összeszedtem, ami eszembe jutott, szóval kezdjünk is neki.

Kedvenc legédesebb páros?
Lee Hae Sung (Kim Young Kwang) és Jung Ddol Mi (Jung So Min) szerintem mindenkit lepipáltak ebben a kérdésben.

Kedvenc legaranyosabb páros?
Choi Moo Gak (Park Yoo Chun) és Oh Cho Rim (Shin Se Kyung) nálam taroltak ezért a címért, nagyon szerettem őket.

Kedvenc legtöbbet civakodó páros?
Baek Gun Woo (Yoo Yeon Seok) és Lee Jung Joo (Kang So Ra) szerintem elsöprő győzelmet arattak, minden részben minimum 2x összevesztek valami apróságon majd kibékültek csak azért, hogy aztán megint egymásnak essenek. 

Kedvenc 'bárcsak összejöttek volna' páros?
Gwi (Lee Soo Hyuk) és Hye Ryeong (Kim So Eun). Báááárcsak lett volna valami, annyira szépen mutattak együtt.

Kedvenc titokzatos pasi?
Azt hiszem ez nem kérdés... Seo Jung Hoo (Ji Chang Wook)... és ezt az állításomat ez a gif 'tökéletesen' alátámasztja. Mi így szerettük.

Kedvenc legdögösebb karakter?
Ne haragudjatok, ezt muszáj volt XD.
Gwiiiii (Lee Soo Hyuk)

Kedvenc leglenyűgözőbb férfi karakter?
Erről már részletesen beszéltem, de még egyszer elmondanám, hogy a karakter és a színész is levett a lábamról... Kim Do Hyeong (Kim Moo Yul).

Kedvenc legcukibb férfi karakter?
Nem vagyok elfogult, tényleg nem. Imádom Kim Soo Hyun-t és tény, hogy az idei szerepléséért is nagyon megérdemelte a díjat, még ha a sorozat nem is volt olyan jó, mert egy nagyon egyedi karakterről beszélünk.
Kis kedvencem... Baek Seung Chan. 

Kedvenc legbunkóbb, legidiótább férfi karakter?
Akit természetesen nem lehetett nem imádni...
 Baek Gun Woo (Yoo Yeon Seok).

Kedvenc király?
Itt is csalok és kettőt nevezek meg, 
de csak mert mindketten hihetetlen jó királyt alakítottak.
Gwanghae (Seo In Gook) - The King's Face
Lee Yoon (Shim Chang Min) - Scholar Who Walks At Night

Kedvenc gyilkos?
Erre is csak annyit tudok mondani, hogy nem kérdés. A színész előtt emelem kalapom, lenyűgözőt alkotott... Kwon Jae Hee (Namgung Min).

Kedvenc orvos?
És a legrendesebb orvosok is, hihetetlenek... a kedvenc férfi
karakterek között is benne vannak... lenyűgöző.
Lee Hae Sung (Kim Young Kwang) - D-Day
Kim Tae Hyun (Joo Won) - Yong Pal

 Kedvenc tesók?
Imádtam őket....
Lee Hyun (Seo In Gook) és Jung Sun Ho (Park Bo Gum).

Kedvenc tesó?
Csak úgy lazában... Oh Ri On (Park Seo Joon).

 Kedvenc legjobb barátok?
Őket is nagyon szerettem, nagyon szép és kitartó barátságuk volt.
Kim Yeol (Lee Won Geun) és Seo Ha Joon (Ji Soo).

Kedvenc tanárok?
Ismét a Cheer Up! a nyerő... 
Yang Tae Bum (Kim Ji Suk) és Nam Jung A (Lee Mi Do).

Kedvenc csapat?
Erről mááár annyit beszéltem, de muszáj megint megemlítenem,
 hogy mennyire szerettem őket.

Kedvenc lopott csók?
Hmm... Baek Gun Woo (Yoo Yeon Seok) és Lee Jung Joo (Kang So Ra) ismét.

Kedvenc gyerekkori szerelem?
Lényegében erről szólt a sorozat. Nagyon megkedveltem a Ha No Ra (Choi Ji Woo) és Cha Hyun Suk (Lee Sang Yoon) párosunkat.

Kedvenc befejezés?
Igen, a Fool's Love nyerte ezt idén.

Kedvenc legédesebb befejezés?
A D-Day nálam ezt is simán megnyerte.
 
Kedvenc mosoly?
Óóóó... hát szerintem ez mindent vitt.
Yuh Gook Dae (Jung Yoon Ho).

Kedvenc sírós jelenet?
Min (Park Bo Gum)... szerintem a gif mindent elmond...

Kedvenc cím?
És egyben a legszebb és legtartalmasabb.

Kedvenc szemüvegtörlés?
Najóóó, ezt nagyon muszáj volt... én ezen behaltam xD.
Hong Sang Tae (Baro).

Kedvenc ruhák?
Egyszerűen gyönyörűek voltak... Scholar Who Walks At Night.

Kedvenc haj?
De csak mert még nem dicsértem eleget... Park Seo Joon.
She Was Pretty 
Kedvenc 'idén találkoztam vele, de nagyon megkedveltem' színész?
Yoo Yeon Seok... természetesen. Nem is értem eddig, hogy nem sikerült egy sorit sem kifognom, amiben szerepel.

Kedvenc idézet?
" Egy idős indián törzsfőnök így szólt az unokájához:
- Fiam, mindannyiunk szívében két farkas lakozik.
Az egyik farkas rossz. Ő a harag, az irigység, a féltékenység,
a gőg és a kisebbrendűségi érzés.
A másik egy jó farkas. Ő vele vannak: az öröm, a béke, a szeretet, a remény és a hit. Ez a két farkas örök csatát vív a szívünkben.
Az unoka a nagyapához fordult:Nagyapó, akkor melyik farkas győz?
Az indián törzsfőnök válaszolt: Az, amelyiket eteted. "
Min

I Remember You

És végezetül... kedvenc összehasonlítás?
Ööö... no comment xD.

10 megjegyzés:

  1. Szép kis gyűjtemény!Ügyes vagy!Magdimama.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  2. Üdv! :) Nagyon szép összeállítás lett :) !

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen ! Majdnem 100%-os az én megítélésemmel :) (98% :D)
    Nagyon jó lett !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy ennyire egyezik a véleményünk! :)

      Törlés
  4. Nagyon szuper volt!!!! Köszönöm, imádtam!!! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  5. Jó kis összeállítás. Köszönöm.

    VálaszTörlés