Sorozat: Splash Splash Love

Splash Splash Love

Műfaj: romantikus, fantasztikus
Részek száma: 2
Dátum: 2015
Csatorna: Naver TV Cast / MBC

Ismertető: Jang Dan Bi egy tipikus középiskolás, akit folyamatosan azzal nyaggat mindenki, hogy döntse már el végre mi akar lenni, mivel akar foglalkozni. Jang Dan Bi életében eljön a vizsga napja, ami meghatározza az egész életét. A hatalmas esőben Dan Bi túlságosan szorong, így elfut és azt kívánja, bárcsak eltűnhetne. A természet mit gondol mit nem, egy pocsolyán keresztül visszaröpíti a lányt a múltba. Csoszonba érkezik, ahol a király és alattvalói fohászkodnak az esőért, ugyanis 3 éve már nem esett aminek következtében rengeteg ember életét vesztette. Az itteni alapdolgok, mint például a szorzótábla, ott hatalmas fejlődésnek számítanak, ezért a király maga mellett tartja a fiúnak hitt lányt, aki elkezdi tanítani őt, s természetesen egyre közelebb és közelebb kerülnek egymáshoz.

Vélemény: Őszintén, nem terveztem megnézni a sorozatot, mivel az ismertetőt olvasva biztos voltam benne, hogy ebben is a reinkarnációra fogják alapozni a boldog befejezést. Aztán beadtam a derekam, úgy voltam vele, hogy most ez a két óra ide vagy oda. Mi az a szó, amivel tökéletesen jellemezni lehetne ezt a sorozatot? Imádnivaló. Igen. Az volt. Egyszerűen hihetetlen és elmondhatatlan, hogy milyen szintű kikapcsolódást nyújt ez a két röpke óra.
Egyrészt ott volt a komoly oldal, ahogyan az élet súlyaival küszködő középiskolás lány legszívesebben eltűnne a világból. Mivel én is most érettségiztem és még fogok érettségizni ezért nagyon sikerült átéreznem a főhősnőnk lelki világát. Elég durva, hogy a mai világban milyen súly nehezedik a fiatalokra, és ahogyan elvárják az tőlük, hogy tudják biztosra mit akarnak csinálni az életben. Legszívesebben én is néha elfutottam volna, csak velem a természet nem volt ilyen rendes.
A komoly oldala mellett ott volt a vicces is, ahogyan a lány és a király egyre közelebb és közelebb kerülnek egymáshoz, ahogyan együtt töltik az idejüket. Sokszor nevettem fel hangosan, annyira viccesek voltak. Erre jön ráadásként a romantika és a megható jelenetek. Az eső egy különleges kis világba burkolta az egész sorozatot, aminek következtében még aranyosabb lett az egész. Én egyedül csak azt bánom, hogy ez a sorozat nem 16 részes.
Milyen nagyon jó lett volna már, ha kicsit kibővítve egy jó kis hosszabb történetet kapunk. Hisz a színészek és a karakterek is nagyon rövid idő alatt a szívemhez nőttek. A vége... hát igen, elkerülhetetlen volt az, amitől féltem, de sikerült az eddigi legjobban megoldani ebben a témában, szóval nem fogom kifogásolni. Összességében, én mindenkinek ajánlom, szerintem azt a 2 órát megéri rászánni, hisz egy nagyon aranyos és imádnivaló sorozatról van szó.

Zene: Mivel 2 részről van szó, ezért zene témában sokat elvárni nem lehet, de a sorozathoz készült intro szerintem nagyon aranyos lett. 

Szereplők: Na akkor lássuk csak két főhősünket külön külön.
Yoon Doo Joon - Lee Do király: Rendes férfi, de tisztában van királyi tekintélyével és annak velejáróival. Hát mit ne mondjak... ez a király írtó cuki volt. Olyan aranyos volt, ahogyan próbált tanulni... a kedvenc részem az volt, amikor a kezére írta a szorzótáblát. Hát komolyan mááár. Sajnos mivel rövid volt a sorozat, nagyon sok mindent nem tudtunk meg róla, a múltja is ködös maradt, de ettől függetlenül tényleg nagyon szerethető és aranyos volt. A színésszel még nem találkoztam, de szerintem teli találat volt.
Kim Seul Gi - Jang Dan Bi: Egy aranyos és vicces lány, aki rettentően megijed a vizsga napjától és a jövőjétől. Nem nagyon megy neki a matek, viszont a hallása nagyon jó. Talán ami leginkább rávett a sorozat megnézésére, az maga a színésznő volt. Szinte minden szerepét láttam, s bár mindig nagyon hasonlóak a karakterei, összességében én nagyon kedvelem őt, és mindig is sajnáltam, hogy nincs főszerepe. Na akkor most. Jang Dan Bi olyan volt, mint a színésznő eddigi karakterei, egyszerűen szerethető és aranyos, de ugyanakkor ki tudja nyitni a száját rendesen ha arról van szó. Tényleg nagyon megkedveltem őt és a többieket is.

Történet: 8/10
Zene: 7/10
Színészek: 8/10
Karakterek: 8/10

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon-nagyon régóta olvasom a blogod! Örülök neki,és gratulálok,sose hagyd abba ! :) Köszönöm a sok időt,amit belefektetsz!
    Szerintem ez a kis sorozat nagyon jól sikerült,rég láttam ilyen rövid és jó sorozatot,köszi az ismertetőd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, tényleg, remélem, hogy sokat fogsz még írni nekem, kérlek írd le a véleményeidet! :)
      Örülök, hogy neked is tetszett, nagyon ari volt! :)

      Törlés
  2. Vahh imádtam :DD köszi az ajánlást *3* KEDVENC :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. VICC SPOILER





      az Opa gamnam style lovagláson 5 percen át nevettem:D::D:DDD Sőt, rengetegszer meg kellett állítanom hogy elégségesen kiröhögjem magam (szóval igen, szinte mintha csak a net szakadozott volna----szakadtam énis. ) na meg az a fejbe bökés... Barátaimat is innentől kezdve így fogom fejbe bökni.. Zseniális:) mégegyszer: IMÁDTAAAM ^-^

      Törlés
    2. Jaj, nagyon örülök, hogy ennyire tetszett neked ez a sorozat! :)

      Törlés