Let's Fight, Ghost 1.rész - magyar felirat

Sziasztok! Láttam, hogy sokan szerették volna, hogy ehhez a sorozathoz felirat készüljön, s bár én nem szeretem sem a főhőst sem a főhősnőt mégis bevállaltam, mert az első három részt megnézve nagyon aranyos és vicces sorozatnak ígérkezik, remek zenei aláfestéssel.
Jó szórakozást mindenkinek az első részhez!

Rövid ismertető: Bong Pal különleges tehetsége révén látja a szellemeket, és harcolni is tud velük, így ördögűzőként dolgozik az egyetem mellett, hisz életcélja, hogy 10 millió won legyen a számláján. A fiú találkozik a 19 évesen meghalt és már 5 éve a Földön bolyongó szellemlánnyal, Hyun Ji-val, aki ki szeretné deríteni, miért rekedt itt (ugyanis nem emlékszik semmire), így összefognak. Park Bong Pal segít neki visszaszerezni az emlékeit, cserébe a lány pedig segít neki a gonosz szellemeket a túlvilágra küldeni.

Felirat: ITT
Direkt letöltés: ITT
(ez ugyanaz ami avistazon van fent)
Torrent: ITT 
(avistaz - meghívó szükséges)

Az első rész szerintem nagyon vicces volt, azok a soundtrackek a jelenetek alatt tényleg mindent visznek. Nekem TaecYeon eddig nem volt szimpatikus, de itt nagyon ari, a haja pedig mindent visz! :D
Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot. Ráégeni videóra és felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte teljes mértékben TILOS!

32 megjegyzés:

  1. Jól megleptél vele ! Nagyon köszönöm, a fordítást feliratot videót :)

    VálaszTörlés
  2. Szia online lehet majd nézni köszi .

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen.:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a fordítást...gyűjtögetem!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen az első részt :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!Nagyon köszönöm az első rész feliratát.Erika

    VálaszTörlés
  7. Üdv.
    Köszönöm szépen az első rész feliratát.
    chain

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm az első részt :D :D
    További szép nyarat :D :D

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen a feliratot!

    VálaszTörlés
  10. Ó, ezt már nagyon vártam! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon örülök, hogy fordítod a sorozatot, eleinte Én sem kedveltem a férfi főszereplőt, pedig láttam már több sorozatban is, de úgy látom jobban áll neki a nem olyan komoly szerep, mint ez. A hölgy főszereplőt szintén láttam már több sorozatban, vele nincs bajom. Várom a többi rész fordítását. Köszönjük a fáradozásodat. mesi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokkal, de sokkal jobban áll neki, én a Dream High-ban kifejezetten utáltam, rengeteget nyafogott ott a karaktere... visszagondolni is szörnyű.
      Most viszont nagyon szerethető! ^_^
      Nagyon szívesen! :)

      Törlés
  12. Szia! Sajnos nem találom, a többi feliratot, csak az első részhez. Tudnál segíteni?

    Köszi, üdv.. Zsuzsa

    VálaszTörlés
  13. Bocsánat, megtaláltam! nagyon köszönöm!!

    VálaszTörlés
  14. Szia doyle evolett
    Azt szeretnem meg kerdezni hogy emailbe eltudod nekem kuldeni a feliratot mert nekem a meg nem engedi hogy le toltsem
    Email :viki4877@gmail.com
    Elore is koszonom ��

    VálaszTörlés
  15. Szia kedves Doyle Evolett!

    El tudnád küldeni nekem is a feliratokat? :)
    E-mail címem: nopta@citromail.hu

    Előre is köszönöm: Nopta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt élnek a linkek! :)
      http://lorddorama.blogspot.hu/p/lets-fight-ghost.html

      Törlés