Let's Fight, Ghost 6.rész - magyar felirat

Sziasztok! Bár kicsit késő van, meghoztam a sorozat 6. részének a feliratát. A 7. pedig holnap este fog lemenni,majd igyekszem vele! :)
Ebben a részben a szellemlány 3 faviccet mond el Bong Pal-nak, az első és az utolsó kicsit vicces magyarra fordítva is, de a második semmiképp sem jött volna ki, mivel ott a szavakkal játszanak, ezért egy úgyszintén rendőrös faviccet tettem be oda, de szólok, hogy ott valójában nem azt mondja a lány (abban sem vagyok biztos, hogy az angol felirat egyáltalán az volt-e, amit mond).
Jó szórakozást az új részhez! :)

Felirat: ITT
Direkt letöltés: ITT
(ez ugyanaz ami avistazon an fent)
Torrent: ITT
(avistaz - meghívó szükséges)

Ez a rész is aranyos volt, nagyon szeretem őket, remélem mostmár a lány emlékei kezdenek lassan feljönni, mert nagyon kíváncsi vagyok.
Megkérnék mindenkit, hogy csak saját használatra töltse le a feliratot.
Ráégetni videóra, felrakni a netre, esetleg pénzt kérni érte 
teljes mértékben TILOS!

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a feliratot! Valahogy sose unatkozom a részek alatt. Ez a kis szellemlányka nagyon aranyos, és szerintem piszok jó színésznő a korához képest.♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :)
      Igen, nekem is nagyon tetszik eddig a sorozat! :D

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a 6.részt :D :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a sorozat:) Alig vártam az új részt, köszönöm <3 :)
    xx ölel, Helena Z. B.

    VálaszTörlés