Sorozat: Because It's The First Time

Because It's The First Time

Műfaj: romantikus, vígjáték, ifjúsági
Részek száma: 8 (ezek 45 percesek)
Dátum: 2015
Csatorna: OnStyle

Ismertető: 5, egy környéken élő fiatal barátokról szól a történet, akik már nagyon régóta jóban vannak egymással, és akik mindig segítenek egymásnak. Főhősünk, Yoon Tae O, akinek nem igazán akad semmi problémája, most kezdte az egyetemet, egyedül él és dolgoznia sem kell a megélhetésért. Régóta szerelmes egyik barátjukba, Han Song Yi-ba, azonban ő maga sem akarja ezt elismerni. A lány pedig csak barátként tekint rá, sokkal inkább másik barátjuk, Seo Ji An rabolta el a szívét, az érzés pedig kölcsönös. Végigkísérhetjük mindennapjaikat, szerelmi életüket, problémájukat és álmaikat is, hogyan tartanak ki saját maguk és egymás mellett.

Vélemény: Choi Min Ho alapjáraton egy nagyon szerethető és vicces srác (legalábbis amit Shinee vidikből láttam) így reméltem, hogy önmagát alakítja majd, mert akkor már csak érte érdemes belekezdeni. Mivel 45 percesek a részek ezért olyan 6 normál résznek felel meg az egész sorozat, ami már elég hosszú ahhoz, hogy egy rendes, kidolgozott történetet kapjunk úgy, hogy a karaktereket is megismerjük kellő mértékben.
S ez szerencsére sikerült is. A történet nem túl bonyolult, igazából egyáltalán nincs is fő cselekményszál, egyszerűen csak figyelemmel kísérjük főhőseink mindennapjaikat, problémáikat és legfőképp szerelmi életüket. És ezt szerintem sikerült a lehető legjobban összehozni. Érdekes, aranyos és kikapcsoló volt látni, milyen problémákkal kell megküzdeniük 20 évesen, milyen mély a barátságuk és mennyire esetlenek, ha szerelemről van szó.
A karaktereket sikerült megismerni, így ennek köszönhetően igazán meg tudtuk érteni a problémáikat. A szerelmi szálak is érdekesek voltak benne, igazán meglepődtem, hogy a megszokottól eltérő volt, a befejezése is. Meglepődtem, mert én tényleg arra számítottam, hogy a két főhős össze fog jönni ahogyan az mindig is lenni szokott. Szerintem ez egyáltalán nem volt rossz, holott én nagyon szorítottam nekik.
Igazán érdekesre és egyedire sikerült megcsinálni, amit csak díjazni tudok. A történet befejezése is nagyon egyedi volt, és kicsit szomorú is, de szerintem pont ettől lett maradandó és egyedi. Én mind a 8 részt nagyon élveztem, a karakterek szerethetőek, a színészek ügyesek a történet pedig megkapóan aranyos, elgondolkodtató, szomorú, de ugyanakkor vicces is volt. Én semmiképp nem bántam meg, hogy megnéztem.
Ahogyan olvastam, a OnStyle-nak ez volt az első sugárzott sorozata (azóta nem tudom, hogy vetítettek-e mást is), szerintem kezdésnek remek volt. Nem kell nagy sztorira és fordulatokra számítani, mindenképp akkor éri meg megnézni, amikor valami egyszerűre, kikapcsolóra vágyik az ember, vagy ha éppen bele akarunk pillantani a mai fiatalok mindennapjaiba. Minho pedig hozza a formáját, amit kihagyni nem lehet!

Zene: A sorozat rövidsége ellenére sikerült jó számokkal meglepniük, egyik kedvenc énekesnőm, Elsa Kopf énekli az egyik betétdalt, a 'Song For You' nagyon szép szám lett. Az Lee Yoon Chan 'Our Feeling' című dala is nagyon aranyosra sikeredett.

Szereplők: Mindenkiről nem szeretnék külön beszélni, csak a két főszereplőről.
Minho - Yoon Tae O: Egy kedves, aranyos, vicces, kicsit beképzelt srác, aki borzasztó szörnyen érzi magát, hogy gazdag a barátaihoz képest, és aki nagyon vágyik már egy családra. Mint mondtam Minho miatt kezdtem el megnézni a sorozatot, mert alapjáraton neki nagyon vicces és aranyos személyisége van, így reméltem, hogy magát fogja alakítani, s lám többé kevésbé így is lett. Mivel Tae O a főszereplő a sorozatban, ezért a néző mindenképp neki szorít a legjobban, főleg, hogy szegény teljesen össze van zavarodva, nem tudja mit kellene tennie, nem tudja hol a helye, ki a családja, azt se tudja, hogy szerelmes-e egyáltalán. Ehhez a sztorihoz egy ilyen főhős szerintem tökéletes választás volt.
Park So Dam - Han Song Yi: Yoon Tae O gyerekkori barátja, így elég mély közöttük a kapcsolat. Nagyon keményen dolgozik, hogy eltartsa magát, aranyos és kedves lány, de volt egy olyan oldala, ami miatt nem sikerült megkedvelnem. Egyrészt nem bírtam, amiért folyamatosan a szemére hányta a 'barátjának', hogy milyen jó neki, hogy gazdag az apja... kicsit sunyi volt, amit én nagyon nem szeretek. Ráadásul nem lehetett nem észre venni, hogy Yoon Tae O mennyire szereti őt... nekem sokkal inkább úgy tűnt, hogy nem akarja észrevenni. A színésznő jól hozta a karakterét (már ha ilyennek lett megírva). Mostanában úgy néz ki, kifogom a rosszabbnál rosszabb női karaktereket.

Történet: 7/10
Zene: 7/10
Színészek: 7/10
Karakterek: 7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése