Sorozat: Page Turner

Page Turner

Műfaj: dráma, zenés
Részek száma: 3
Dátum: 2016
Csatorna: KBS2

Ismertető: Történetünk 3 fiatalról szól. Yoon Yoo Seol született tehetség ha zongorázásról van szó, azonban édesanyja túlhajszolja őt, holott nem szereti azt, amit csinál, így amikor megvakul megkönnyebbül, hogy végre nyugodtabb élete lehet, azonban anyja továbbra is nyomást gyakorol rá. Második főhősünk Cha Sik, remek sportoló, akinek egy váratlan baleset miatt új álmot kell találnia, s az álom rá is talál, amikor megtudja, hogy az apja egy híres zongorista. Végül, de nem utolsó sorban itt van még Jin Mook, Yoon Yoo Seol nagy ellensége, ugyanis egy gyerekkori viszály miatt a mai napig ki nem állhatják egymást. Jin Mook is nagyon tehetséges, ha zongorázásról van szó, azonban szülei nem ismerik el őt és tehetségét, így egyre jobban kétségbeesik.

Vélemény: Amiben Ji Soo szerepel az számomra kötelezővé vált, így alig vártam, hogy időt szakíthassak erre a rövidke sorozatra is, aminek az előzetese eszméletlen érdekes sztorit ígérget. Fogjuk rövidre. Egyetlen egy nagy bajom volt az egésszel. Az ilyen sztorikból mi a jó fenének nem lehet minimum 16 részes sorozatot csinálni? Miért? Könyörgöm ezt válaszolja meg nekem valaki, mert teljesen kétségbeestem. Remek történet, jó színészek, megható jelenetek.
Tényleg nem tudom megérteni, hogy miért nem lehetett ebből egy hosszabb sorozatot csinálni, kicsit kidolgozottabb múlttal, több jelennel, remek karakterfejlődéssel, megható jelenetekkel. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem lett volna kidolgozva. Eszméletlen egyedi volt, a három rész pont annyit mutatott, amennyit kellett neki. Nem a múlton, hanem a jelenen, és legfőképp az érzéseken, álmokon és csalódásokon volt  a hangsúly, mindez tette ilyen remekké ezt a sorozatot.
Érdekes, nagyon elgondolkodtató és megrázó is volt egyben. Csodaszépen megmutatták, hogyan érhet véget valaki álma, élete egy szempillantás alatt, hogyan hozza meg a kitartó munka a gyümölcsét, hogyan tud mosolyt csalni az arcunkra egy egyszerű pillanat. Én nem tudom mire számítottam, amikor bekapcsoltam az első részt, de erre biztosan nem. Komolyan mondom lenyűgözött. Teljesen. Totálisan. Miért csak 3 rész... miééééééééééééééééért????!!!!
A sorozat végével kapcsolatban még annyit, hogy én komolyan sírtam. Egy hihetetlen gyönyörű, hidegkirázós és elgondolkodtató befejezést sikerült kreálni, ami tény, hogy elég nyitott maradt, de pont ettől volt még szebb az egész. Nem tudom, ilyet szoktak-e csinálni, de nagyon jó lenne, ha ismét felvetnék ezt a sztorit ezekkel a színészekkel, és egy hosszabb készülne belőle, mert lenyűgöző. Pont. Mondanom sem kell, szerintem ezt a sorozatot mindenkinek látnia kell.

Szereplők: Lássuk csak történetünk főhőseit sorjában.
Kim So Hyun - Yoon Yoo Seol: Beképzelt, de ugyanakkor hihetetlen tehetséges lány, akit anyja folyamatos nyomás alatt tart, és ami miatt úgy érzi, megfullad. Őszintén, Kim So Hyun-t nem tartom jó színésznőnek, a mindig ismétlődő karakterei (legalábbis az, ahogy eljátssza őket) nem nyerik el a tetszésemet, pedig nagyon próbálkozom. Talán ez volt az egyetlen, ahol valamelyest megbékéltem vele, de azért sok kifogásolni való volt benne is. Nem szerettem, amiért annyira semmibe veszi Cha Sik-et, amiért folyamatosan megalázta meg beszólogatott neki. Nagyon nem szeretem az ilyen karaktereket. Főleg úgy, hogy Cha Sik karaktere szerintem messze vitt mindent az egészben. Nagy nehezen, de sikerült megbékélnem vele, de csak mert annyira megható volt a sztori, hogy nem volt időm vele foglalkozni. Kim So Hyun sajnos nem sokat fejlődik, pedig volna hová. A most induló sorozatát nézni fogom, kíváncsian várom.
Ji Soo - Cha Sik: Sportoló, akinek teljesen értelmét veszti az élete, miután a baleset miatt abba kell hagynia. Az ő karakterét csak ennyivel tudnám leírni: lenyűgöző. Egy hosszú sorozatban is nehéz kidolgozott és egyszerűen ámulatba ejtő karaktert találni, rövidben szinte lehetetlenség, de most sikerült. Cha Sik egy annyira üde, de ugyanakkor szomorú srác volt egyben, hogy a nézőnek szíve szakad meg érte. Imádtam, emelem kalapom a karakter előtt, amiért minden helyzetből felállt. Lenyűgöző volt, ahogyan, ha a fejébe vett valamit, megcsinálta. Addig gyakorolt, éjjel nappal, míg végül elérte a célját, emiatt pedig hatalmas elismerésem neki, ugyanis a mai emberekből nagyon is hiányzik a kitartás. Számomra bent van, a legjobb férfi karakterek között, az már biztos. Ji Soo korona volt erre a remek karakterre, biztos vagyok benne, hogy más is remekül hozta volna, de Ji Soo volt az, akire egy az egyben ráírták ezt a szerepet. Nagyon, nagyon várom a jövőbeli főszerepeit.
Shin Jae Ha - Seo Jin Mok: Yoo Seul nagy ellensége, hisz gyerekkoruk óta ki nem állhatják egymást, és őszintén, meg is lehet ezt érteni. Jin Mok karaktere is nagyon szépen ki volt dolgozva, az első perctől megragadta a figyelmem. Amitől nagyon féltem, hogy végül magába roskad és felemészti a nyomorúság, de nagyon, borzasztóan örülök, hogy nem így történt. Ő is ugyanolyan főhős volt, mint a másik kettő. Nagyon sajnáltam, amiért szülei ennyire semmibe veszik, holott tényleg egy nagyon tehetséges fiú. A sorozat legvégéhez visszatérve, nem tudom eldönteni, hogy örültem-e annak, hogy végül ki kapta meg a 'nagy' lehetőséget, de belegondolva így volt tökéletes, megható, vidám és szomorú is egyben. A színésszel én még nem találkoztam nagyobb szerepben, de itt nagyon megkedveltem őt.

Történet: 8/10
Színészek: 8/10
Karakterek: 8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése