Sorozat: I Hear Your Voice

I Hear Your Voice

Műfaj: romantikus, thriller
Részek száma: 18
Dátum: 2013
Csatorna: SBS

Ismertető: Park Soo Ha gyermekkorában balesetet szenvedett, melynek következtében hallja az emberek gondolatait. Csakhogy a tragédia szándékos volt, egy ember mindenképpen véget akart venni Soo Ha édesapja életének. Mielőtt a kisfiúval is végezhetett volna egy kislány, Jang Hye Sung minden bátorságát összeszedve fényképet készített az esetről, ezzel elcsalva a gyilkost és megmentve a kisfiú. A bíróságon - hála a lánynak, sikerül börtönbe juttatni a tettest, Soo Ha pedig megígéri neki, hogy nem kell aggódnia, ő majd megvédi. Pár évvel később Hye Sung kirendelt ügyvéddél válik, Soo Ha pedig mindenképp megszeretné találni hősét, hogy aztán ígéretét betartva megvédhesse. Jól is alakulnak a dolgok, csakhogy a gyilkost szabadon engedik, és Hye Sung számára megkezdődik egy rémálom, amiben kirendelt ügyvédtársa, Cha Gwa Woo és a fiú áll mellette.

Vélemény: Ami rávett a sorozat megnézésére az a borítókép volt. Nagyon megragadta a figyelmem, úgyhogy egyből neki is láttam életem egyik legjobb sorozatának. A sztori eszméletlen érdekesen kezdődik, már az első részben megragadja az ember figyelmét, és ahogy ez is bizonyítja, egy thrilleren lehet a legjobban izgulni. A történet lehengerlő volt. Nem bírtam letenni, úgy éreztem, hogy látnom kell a következő részt ha törik ha szakad.
Ennek hála egy nap alatt be is fejeztem. Tele volt fordulatokkal, és ami a legfontosabb, hogy nem marad megválaszolatlan kérdés. A legjobban az tetszett, hogy bár általános jellemzője a koreai drámáknak, hogy ha a sztori kezd unalmassá válni, akkor egy főszereplő elveszíti az emlékezetét. Az amnéziát jelen esetben nem a sztori életben tartására, hanem az izgalom fokozására használták, amit csak dicsérni tudok. Az emlékezés pedig a lehető legjobban, legszebben és legmeghatóbban lett megoldva. 
Most, hogy a thriller részét kiveséztem, térjünk át a poénokra, hisz meglepően ebben is jeleskedik a sorozat. A legviccesebb rész egyértelműen az volt, amikor a srác szembesül azzal, hogy a lány mégsem azzá lett akinek megálmodta - rendetlen, csípős és makacs. Romantikára rátérve szép volt nagyon, s annak ellenére, hogy akkoriban nem voltam híve az idősebb nő - fiatalabb srác szerelmének, itt egyáltalán nem volt zavaró, sőt, nagyon aranyosan jött le, hogy a srác kézzel lábbal kitart az idősebb nő szerelme megszerzéséért.
De hogy agyon ne dicsérjem, a vége kissé furcsa lett. Amikor a végére ért, vártam, hogy lesz még egy kis rész a stáblista legördülése után , de semmi. Persze ez nem azt jelenti, hogy befejezetlen - inkább csak fura, annak ellenére, hogy a történet szál az utolsó pillanatig húzza az eseményeket. A másik bibi a sorozatban, hogy a srác elmondása szerint csak akkor tud az emberek gondolatában olvasni, ha azoknak szemébe néz. 
Csakhogy amikor a bírósági épületben van meghallja a gyilkos hangját annak ellenére, hogy még csak nem is tudta, hogy ott van. Ez kicsit furán jött le, erre igazán figyelhettek volna. De, ez a két apróság még nem ok arra, hogy ne kezdjétek el a sorozatot, hisz számomra a kedvencek között van. Az egyik legjobb ilyen témával foglalkozó sorozat, pedig most, 2015-re már elég sokat láttam. Tessék azonnal letölteni és elkezdeni.

Zene: Erről igazából semmi különöset nem tudok elmondani. A háttérzenék jókor indultak, jókor végződtek. A betétdalok közül mégsem volt egyetlen olyan sem, ami megmaradt volna, de azért belinkelem a legtöbbet játszottat: 'Every Single Day'.

Szereplők: Lássuk csak a két főhősünket külön-külön.
Lee Jong Suk - Park Soo Ha: Kedves, figyelmes, fiatal kora ellenére érett és felelősségteljes srác, akinek életcélja, hogy megtalálja megmentőjét és megvédje. Még sok évvel ezelőtt, amikor láttam a sorozatot oda meg vissza voltam Lee Jong Suk-ért. Ez volt az első sorozatom tőle, és teljesen meg voltam vele elégedve. Ma már nem szimpatizálok vele annyira, nem tudom miért. Lehet azért, mert ezen az egy szerepén kívül nincs más, amit ennyire megszerettem volna. Hisz Soo Ha karakterét nem lehet nem szeretni. Aranyos, helyes, vicces és legfőképp lehet rá számítani. Egyik kedvenc férfikarakterem még a mai napig. Utóiratnak pedig elmondanám, hogy amikor az első részben megláttam, azt gondoltam, hogy hű, ezt a kis csúnya színészt. Aztán a sorozat közepére már kifejezetten helyesnek találtam... erre csak a koreaiak képesek. Szóval tíz pontos.
Lee Bo Young - Jang Hye Sung: Magabiztos, már-már beképzelt karrierista nő, aki kemény jelleme ellenére törékeny. Őszintén kezdetben nem igazán szerettem őt, túl fennhordta az orrát és túl nagynak tartotta magát. Aztán amikor igazán megismertem, akkor természetesen nagyon, de nagyon megszerettem. Egy eszméletlen rendes nőről van szó, aki amúgy hihetetlen rendetlen és aki retteg a bogaraktól. Jelleméből adódóan nem egyszer nevettem fel a sorozat közben, ami még inkább növeli a szimpátiát felé. Szóval összegezve, az összes karakter (nem csak a főhősök) nagyon jó volt, sokan a szívemhez nőttek, a színészek is kitettek magukért. A színésznőt akkor még nem ismertem, igazából még most sem láttam tőle más sorozatot, de 1-2 tervbe van véve, majd ha picit több időm lesz. Megjegyzésként csak annyit hogy ő Ji Sung felesége.

Történet: 10/10
Zene: 5/10
Színészek: 9/10
Karakterek: 9/10
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése