Sorozat: Panda and Hedgehog

Panda and Hedgehog

Műfaj: romantikus, vígjáték
Részek száma: 16
Dátum: 2012
Csatorna: Channel A

Ismertető: Adott egy lány, Pan Da Yang, aki testvérével együtt próbálnak meg mindent megtenni, hogy mondanom sem kell Panda nevű cukrászdájukat megmentsék a teljes pusztulástól. Csak problémájuk az, hogy maga a cukrász rettenetes, így a kávézó egy teljesen kihalt helyiséggé változik. A másik főszereplő, becsületes nevén: Seung Ji büntetett előélete miatt nem dolgozhat a Saint Honore nevű híres cukrászdában. Mivel elég brutál módon kipakolják, ezért elhatározza, hogy bosszút áll. S sorsszerűen talál is egy kávézót, ami totál kétségbeesett, s mivel neki van sok megtakarított pénze, meg sütni is tud, ezért részesedést vásárol Pan Da Yang kávézójából, és együtt megpróbálják helyreállítani a dolgokat. A cselekményt tovább bonyolítja az, hogy megjelenik Won Il, akinek gyerekkori szerelme volt Pan Da.

Vélemény: A cselekmény nem túl bonyolult, mondhatni egy könnyed romantikus sztorinak elmegy, csak a megvalósítás nem járt túl sok sikerrel. Bevallom végig untam az egészet. Se az eleje, sem a vége nem volt jó, sőt még csak azt sem mondhatnám, hogy vannak részek, ahol nézhető. S maga a bonyodalom is annyira össze van kavarva, hogy szinte semmit sem lehet megérteni az egészből. Úgy ahogy keményen nekiállt az elején Seung Ji, hogy tönkreteszi a Saint Honoret, semmi sem lett belőle, amit nem is értettem. Nem ez akart lenni maga a történet? Annyira nagy bosszút forralt az elején, a végére meg tényleg semmit sem láttunk.
A szerelmi szál pedig rettenetes volt. Egyik percben olyan, mintha a pasi akarna tőle valamit, a másikban pedig mintha magasról leszarná. És hogy egy normális csók sem csattant el közöttük, az egyszerűen röhejes. A másik, amit nem értek, hogy miért vígjáték? Egy két poén oké sikeresen elhangzott, de semmi több. A tetoválás pedig katasztrófa. És az, ahogyan el voltak ámulva, hogy mi van ha az egy kés? Meg miféle ember lehet ez a pasi, te jó ég. Amúgy sem voltam oda a főzős-sütős sorozatokért, de ez első 'élménynek' nagyon rossz volt, sikeresen belenyúltam nem mondom. Szóval mint olvashattátok, a sorozatot nagyon nem ajánlom.

Zene: Nincs mit mondanom. Nem volt igazán jó ez sem sajnos.

Szereplők: Lássuk csak két főhősünket külön külön.
Lee Dong Hae - Ko Seung Ji: Bosszú szomjas srác, aki nagyon keményen nekiindul, hogy ő biza tönkreteszi az éttermet, és ehhez képes akár kihasználni másokat is. Igaz, hogy elég rohadéknak indul az elején, a végére természetesen kedves lesz, aki mindent megtesz a lány boldogságáért. Bár alapjáraton tipikusan azok közé a pasik közé tartozik, akiket utálok, a színészt valahogy nagyon megkedveltem. Komolyan nem tudom miért, hisz még csak nem is igazán helyes. Valamiért eszméletlen szimpatikus lett, szóval utána rögtön rá is kerestem sorozataira, de nem igazán van főszerepe, szóval így jártam. A Skip Beat kínai sorozatot akartam megnézni, azonban mivel láttam az animét, ezért tudtam, hogy pórul jár, így bele sem kezdtem. Nagyon remélem, hogy a jövőben lesznek főszerepei, mert tényleg nagyon megkedveltem őt, tuti megnézem majd.
Yoon Seung Ah - Pan Da Yang: Elég fura csaj, aki bolhából is képes elefántot csinálni. Komolyan, amikor láttam, hogy mekkora ügyet csinálnak a srác tetoválásából azt hittem szívbajt kapok. És ha kés van rajta? Ez még feltétlen azt jelenti, hogy bűnöző? Ezt a logikát. Hát igen, sajnos az egész sorozatban azt láthattuk, hogy a csaj IQ szintje nem haladja meg a hármas számot. Hogy lehet ilyen főhősnőt berakni én nem tudom. Nem elég, hogy a sorozat nem szólt semmiről, még ha talán a főhősnő jó lett volna, akkor talán nem kettest adnék a sorozatra, mert akkor úgy el lettem volna kettejük mindennapjaival. De így idegesített a lány is, zavart, hogy semmiről nem szól, és hogy a 2 srác ilyen sorozatban szerepel. Hisz itt van Choi Jin Hyuk is, aki alapjáraton egy tök jó színész, itt mégis eszméletlen béna szerepe van (és anno még itt láttam először, képzelhetitek mennyi kedvem volt új sorit megnézni amiben szerepel).

Történet: 2/10
Zene: 5/10
Színészek: 6/10
Karakterek: 2/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése