Sorozat: The Princess' Man

The Princess' Man

Műfaj: romantikus, dráma, történelmi
Részek száma: 24
Dátum: 2011
Csatorna: KBS2

Ismertető: Lee Se Ryung a édesapja és a király testvérek, így ő unokatestvére a hercegnőnek, akivel nagyszerűen kijön. Se Ryung megtudja, hogy édesapja házassági ajánlatot küldött a 2. államtanácsosnak, így lehet, hogy annak fia, Kim Seung Yoo lesz a férje. Csakhogy ő a hercegnő új tanára is egyben. A 2 lány mit gondol mit nem, kicserélik egymást, így mindig Se Ryung fog részt venni az órákon, és szépen lassan egymásba szeretnek. Csakhogy a házassági ajánlatot elutasítják, mert a haldokló király szeretné fiának biztosítani a trónt azáltal, hogy megvédi saját bátyjától, így Kim Seung Yoo-t akarja királyi hitvesnek. A mi Seung Yoo-nk nagyon örül, mert azt hiszi, szerelme lesz a felesége. Csakhogy szembesül azzal, hogy a hercegné nem az a nő, akit ő szeret. Ezután történnek az események, egy pillanatig sem unatkozunk! 

Vélemény: Életem legszebb, legcsodálatosabb, legmeghatóbb és legtanulságosabb sorozata. Ebben biztos vagyok. Csodálatos volt. A sztori hihetetlen érdekes, teljesen más felé fordulnak egész végig az események, mint arra mi számítunk. Tényleg, egyszerűen csodaszép volt, azt se tudom, hogyan dicsérjem a sorozatot az egekbe. Életemben eddig még nem sírtam sorozaton ennyit, a végére konkrétan megdagadtak a szemeim.
Na de lássuk csak kicsit részletesebben. Anno amikor láttam ez volt a leghosszabb sorozat amibe belekezdtem a 21 részével. Tökéletes volt. Se nem túl sok, se nem túl kevés. A történet eleje aranyosan, viccesen indul. 2 fiatal lány szórakozása, és egy fiatal fiú szerelme. Egyszerű. Aztán elkezdődnek a problémák, és hosszú, gyötrelmes utat kell bejárniuk a sorozat végéig. Írtó jóra sikeredett, és a nagy szomorúság közepette vannak mosolygós jelenetek.
Tipikusan olyan sorozat, ahol se gonosz sincs, sem jó. Mert akárkinek nézed a szemszögét, egy bizonyos pontban meg tudod érteni, hogy mit miért tesz. Semmi rosszat nem tudok erre a sorozatra mondani, csak azt, hogy ténylegesen ámultam és bámultam. Kétszer néztem meg végig, és kb. ezerszer tekergettem bele a kedvenc jeleneteimbe. A vége pedig egyszerűen csodálatosra sikerült. Életemben nem láttam még ilyen jó befejezést sehol sem. Nem is a befejezés volt olyan nagyszabású, hanem a sorinak sikerült olyan mély érzéseket keltenie bennünk, amiknek hatására érezzük úgy, hogy ennyire nagyszerű vég volt.
A romantikus jelenetek pedig itt voltak a legeslegjobbak! Remekül választották ki a két színészt, mert igenis ott volt közöttük az úgynevezett 'kémia', s bár az elején piszkálták egymást, akkor is ott volt mindenkiben az érzés, hogy ők nemsokára nagyon de nagyon fogják szeretni egymást. Pluszpontot érdemel az, hogy mutatták ahogyan száműzték őket a szigetre, és azt is, hogy mik történtek ott! Egyik kedvenc részem lett. Tehát egy olyan rész sem volt, amit egy pillanatig is untam volna, mert ha a 2 fiatalt mutatta akkor el voltam szállva, hogy milyen édesek is együtt.
Ha meg a többi karaktert, akkor meg azzal voltam elfoglalva, hogy mit fognak kihozni ebből. Szóval, ha szerintem nem is kérdés ez után az összefoglaló után elgondolkozni azon, hogy ajánlom-e ezt a sorozatot. Szerintem kötelező darab még annak is, aki nem szereti a koreai sorozatokat. A színészek hihetetlen alkottak, a karakterek is tökéletesek voltak, a sztori eszméletlen a zenéről meg ne is beszéljünk. Egyszóval életem sorozata.

Zene: Csak csak és csak dicsérni tudom, mert tökéletes volt. Bár nem illesztem be ide az összeset, egy párat (ami kedvencem lett) megemlítenék: '1.Vola' - szerintem aki megnézte a sorozatot az tudja mit érzek most, hogy hallgatom ezt a számot. 2.'?? ??? ??'- ezt nem találtam meg angolul, de ha beírjátok a google-ba azonnal kiadja. Ez az a la lalala-s szám, ami annyira nagyon szép.
3.'???' - ezt a számot akkor szerettem meg annyira, amikor a folyós jelenet volt. Tejóég. Annyira szépre sikerült. Telis tele van érzéssel, amire az ember az élete végéig emlékezni fog. Ez volt az egyik kedvenc jelenetem az egész soriban.

Szereplők: Lássuk csak történetünk főhőseit sorban. Spoileres leírás!
Park Shi Hoo - Kim Seung Yoo: Kétségkívül ez volt élete alakítása. Ez volt az a sori, ahol kedvenc színészem lett. A karaktere pedig fenomenális. Tökéletes volt, ahogyan a jellemváltozás végbe ment rajta. Az elején kedves, bolondos volt, mint akinek semmi problémája sincs (mert ugye nem is volt), aztán jön a kegyetlen gyilkos, aki nem tud dönteni bosszú és szerelem között. És a végén pedig itt van nekünk az apa és férj, aki csak családjáért él. Az ahogyan 'felnőtt' a karakter tényleg eszméletlen volt. Csak csak dicsérni tudom. És imádtam, amikor végre megváltozott a külseje. Oké, a kalappal sem volt semmi baj, de ez az új szerkó totál illett hozzá. Tehát a ruháért is külön piros pontot adnék, mert minden apró részletre ügyelve volt. Egyszóval nagyszerű volt a színész is és a karakter is. De az SOHA nem bocsátom meg neki, hogy képes volt ennyire megsiratni. Park Shi Hoo, remélem még nagyon sok filmed lesz.
Moon Chae Won - Lee Se Ryung: Nem első sorozatom tőle. Már találkoztam vele az Innocent Man-ben, ahol nem tetszett annyira sem, mint karakter sem, mint színésznő. Itt viszont remekelt, és tökéletes választás volt. Se Ryung is ugyanúgy átesik azon a karakterfejlődésen, egy kislányból, aki az unokatestvérével poénkodik lesz egy nő, akiben teljesen meg lehet bízni. Nagyon sajnáltam is őt, mert nem tudott választani szerelme és apja között - na és ez egy plusz pont. Normális esetben az ember az apját választja, sorozat esetben a szerelmét. De itt ténylegesen látszott, hogy szenved, és igazából egyik pártján sem áll, csak sodródik az árral. S bár párszor sírt, mégsem volt egy állandóan bőgős karakter (mint pl. Park Shin Hye a The Heirs-ben). Jogosan sírt, s mi vele együtt bőgtünk. A színésznő egyik kedvencemmé lőtte ki magát.

" Mit is jelent a szerelem? Ezt kérdezem a világtól. És én fogok válaszolni rá. Az, amely rábír, hogy életben és halálban egymásnak szenteljük önmagunkat. Ezt jelenti a szeretet. "

" - Nem bánod a dolgokat amiket feladtál értem?
- Bár elvesztettem a szemem világát cserébe visszakaptam a szívem. S bár a bosszúmtól megfosztottak, cserébe megkaptalak téged.
- Nem félsz?
- Itt vagy velem, nincs mitől félnem. " 

Történet: 10*/10
Zene: 10/10
Színészek: 10/10 
Karakterek: 10/10

2 megjegyzés:

  1. The Peincess Man
    Tudom, hogy régebben készült a sorozat, de hozzám csak most vettem rá magam, hogy megnézzem.
    Úgy jártam ezzel mint a Moon lovers-sel. Nem nagyon akartam nézni egyik sorozatot sem, azt hittem romantika a javából, abból meg már régen kinőttem. Aztán jól meglepődtem. Nagyon örülök, hogy ezt a sorozatot is láttam. Dráma a javából. Vetekszik Shakespeare királydrámáival (Titus Andronikus- III. Richárd, Rómeo és Júlia, stb. Az alkotók- forgatókönyvíró, rendező, operatőr, jelmeztervező ) megint nagyot alkottak, ám a színészek sem maradtak le. Főleg a férfi főszereplő remekelt, Park Shi Hoo. Bámulatos az a hatalmas érzelmi skála, amin nem játssza, hanem é l i a szerepet. Minden mozdulata, tekintete hiteles. Nagyon tehetséges színész. Perszea többi színész sem marad le sokkal, ezért is köti le a nézőt, hogy minél hamarabb tudja meg hogyan folytatódik a történet. Csak a végét tudnám feledni!! Az jó, hogy a fiatal pár megenekült, de hogy ebből a vérengző őrült királyból mesebeli Mikulás lesz, azt nem tudom lenyelni. Nézve a gyermeket, kb. 5 év telt el az életből ahogy a fiatalok elhagyták a palotát. Így - szerintem - királynak, mivel minden támadást túlélt, nem ilyen öreg bácsinak kellene lenni, s főleg ilyen megbocsátónak. Mégha a felesége puhította is. Vagy hiányzik pár drámai történet még, amivel fölvezetik a nézőnek, mi miatt változott meg. Nem hiszem el, hogy egyszeriben jóságos, megbocsátó nagypapa lett belőle, ment egy mesében. Valami katalizálta ezt. És Seung Joo megvakulásának is kellene története lenni, így bemondásra berzenkedik az ember.( Legalábbis én) Mint ahogy azt sem értem, hogy került a városba a kicsi lányával a vak Seung Joo? Hiszen egy távoli helyre küldte őket az anya, hogy még véletlenül se lássa őket meg a király. Vagy valami fölött elsiklottam? Összességében viszont magas szintű, lebilincselő a sorozat. A jó fordítás is hozzá járult a sikerhez. Köszönöm, hogy láthattam. További sikeres alkotó munkát kívánok a stáb minden tagjának.

    VálaszTörlés
  2. Az első mondatom kusza: a hozzám szó nélkül értelmes igazán.Meg találtam egy-két elírást. Sajnálom, nagyon aprók a betűk, a szemem meg már nem első osztályú

    VálaszTörlés