Sorozat: Another Parting

Another Parting

Műfaj: fantasztikus, romantikus, melodráma
Részek száma: 5 (ezek 10 percesek)
Dátum: 2014
Csatorna: Dramacube


Ismertető: Adott egy énekesnő, Hana, aki öngyilkos akar lenni (később derül ki, hogy pontosan miért is), és adott egy fiú, aki éppen meghalt, és testébe egy idegen lény költözött. Ő egy ügynök, aki azért jött a földre, hogy választ kapjon a kérdésre: miért sírnak az emberek. Erre mindössze 1 napja van. Ahogy sétálgat azon töprengve, hogy fogja végrehajtani feladatát, összefut az éppen öngyilkosságra készülő Hana-val. S bár rövid ideig, de életük egy úton halad tovább, hogy segítsenek egymásnak.

Vélemény: Az alaptörténet nem rossz, bár a megvalósításban (sajnos) több rossz van, mint jó. Először is, ami nekem a legfurcsább volt, az az, hogy Hana miért is akar öngyilkos lenni. Szerintem az, hogy elhagyta egy pasi, és nem épp úgy jöttek össze a dolgok, ahogy szeretné, még nem elég ok ahhoz, hogy eldobja az életét. Ráadásul berakhattak volna egy szebb színésznőt, hisz mondja benne Hul, hogy ilyen szép meg olyan szép, de a valóságban ez nem teljesen igaz. Ráadásul a haja is rettenetes volt. Azok a részek pedig, ahol a 2 Hana beszélget egymással, nekem túl betegesen jöttek ki. Meg lehetett volna jobban is oldani. Még konkrét elemre kitérve, mi az már, hogy a földönkívüli tud autót vezetni, de mandarint enni nem? XD Ajaj. A részletekre jobban kellett volna vigyázni. Egyetlen jó dolog van a soriban: nem lett összezsúfolva. Tökéletes választás volt ez az 50 perc, és nem éreztem úgy, hogy kimaradtak volna egyes jelenetek (mint a Vampire Flower- ben). S bár a vége már az elején sejthető, azért örültem, hogy Hana végül jobb belátásra tért.

Zene: Meg kell hagyni, a sorozatnak megvan a maga stílusa zeneügyben, bár nekem ez nem igazán nyerte el a tetszésemet sajnos.

Szereplők: Mivel rövid volt, így sok mindent nem tudhattunk meg róluk. Azért azt megjegyezném, hogy a kis földönkívülit nagyon sajnáltam. Seo In Gook-ot pedig nagyon szeretem, bár ez nem volt egy hű meg ha alakítás tőle.

Történet: 4/10
Zene: 3/10
Színészek: 5/10
Karakterek: 5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése