Sorozat: Vampire Flower

Vampire Flower

Műfaj: romantikus, fantasztikus, vámpíros
Részek száma: 6 (ezek 12 percesek)
Dátum: 2014
Csatorna: Naver TVCast

Ismertető: Roy, egy fiatal 'jóképű' vámpír, aki a vámpír virágot keresi. Hogy miért? Mert aki megszerzi, azé minden hatalom.
Adott egy lány, Seo Young, akinek édesanyja régen egy virágüzlet vezetője volt, így ő is nagyon ért a virágokhoz. Említenek még valamit arról is, hogy 'arany vére' van, vagy valami ilyesmi, de erre nem éleződik ki a sztori. Na, Roy rabszolgájává majd később vámpír menyasszonyává teszi Seo Young-ot, azért, hogy segítsen neki megtalálni a vámpír virágot. Így Roy és 2 szolgája, valamint egy 4. pasi, Reoka aki egyszer mellette van, egyszer ellene, beköltöznek a lány lakásába, hogy mindenkinek 'kényelmes' legyen. Időközben pedig a dolgok rendje és módja szerint egymásba szeretnek.

Vélemény: Az alapsztori nem rossz, sőt, ha egy hosszabb sorozatot csináltak volna belőle, több csavarral, egy igen jó kis történet lenne. Csakhogy ez a 6 rész eléggé össze lett zsúfolva. Egyik percben a csaj emlékezetét vesztve boldogan él, 5 perc múlva meg már mindenre emlékszik. Mindenesetre kár, hogy nem csináltak belőle egy normális sorozatot. Kivetnivaló tényleg csak ebben van, hiszen ennek a sok eseménynek 70 perc írtó kevés.
Szóval őszintén én simán bevállaltam volna egy 16 részes, részenként 1 órás sorit, kicsit több csavarral, hisz az alapsztori nagyon klassz, és poén is lett volna benne bőven. Így zsúfolt volt, de szerintem érdemes megnézni és azt az 1 órát rászánni mert őszintén én nagyon élveztem, és tényleg csak sajnálni tudom, hogy ilyen rövid lett. Na hátha egyszer valamikor meggondolják magukat, és összehoznak egy jó kis vámpír sztorit ezekkel a színészekkel.

Történet: 6/10
Színészek: 6/10
Karakterek: 6/10

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok, én ezt a sorozatot most kezdtem el...
    De miért csak 11-12 percesek?
    A Sorozat Barát oldalon csak 6 része van fent, van még több rész is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, 6 részes, és igen, 12 percesek, mert webdráma. :)

      Törlés
  2. Tud valaki nekem tipet adni hol találom meg a sorozatot?

    VálaszTörlés