Sorozat: The Heirs

The Heirs ~ The Inheritors

Műfaj: romantikus, melodráma
Részek száma: 20
Dátum: 2013
Csatorna: SBS

Ismertető: Eun Sang egy nagyon szegény lány, folyamatosan robotol néma anyjával együtt, aki egy házvezetőnő. Nővére Amerikában él, és kiderült, hogy férjhez megy, ezért a mi főhősnőnk megtakarított pénzükkel együtt elutazik hozzá (nem lehetne azt a pénzt átküldeni postán vagy valami, mert akkor természetesen megmarad a jegy ára). Csakhogy ez az egész hazugság, így nővére szépen kipakolja húga bőröndjét az utcán fényes nappal, fogja a lóvét és lelép. Eun Sang meg csak sír, és azt se tudja, hogy szedje össze a holmiját, vagy eredjen nővére után. Persze ezt az egészet látta a gazdag Kim Tan, aki élvezi az életét, és egyszerűen (a menyasszonyán kívül) semmi gondja nincsen. Megsajnálja, így elviszi lakására, hogy aludjon ott, s mivel szegény nincstelen csajnak se pénze se háza kénytelen elfogadni. Ezután Koreában, egy elit suliban találkoznak újra, hogy oda hogyan jutnak azt nem írom le, mert túl magától értetődő. Szerelem szövődik a gazdag és a szegény között (húú, micsoda fordulat). De, hogy legyenek benne sok sok kavarodások is, itt van még Kim Tan menyasszonya, és a drága Choi Young Do, aki úgyszintén totál beleszeret a lányba.

Vélemény: Nehéz lesz megírnom úgy ezt a kritikát, hogy pár embert ne sértsek meg, ugyanis a The Heirs című 2013 sorozat a koreai sorozat történelem egyik legnagyobb fekete foltja. De lássuk csak az elejétől. Természetesen Lee Min Ho és Kim Woo Bin volt az oka, hogy egyáltalán belekezdtem a sorozatba. Az első 2 rész még elmegy, alapjáraton nem rossz a gazdag srác szegény lány sztori (már ha tényleg egy normális sztoriról van szó). Annak ellenére, hogy tipikus, el lehet nézegetni.
Sőt, akár még szeretni is lehet. De ez a sorozat? Abszolút nem szólt semmiről, csak hogy két helyes és gazdag srác beleszeret egy nulla személyiségű, hisztis, mosolyogni képtelen és nem mellesleg elég ronda lányba, akinek abszolút se esze se személyisége. De oké. Mondjuk azt, hogy befogom a szemem és elfelejtem a borzalmas női karaktert. Lássuk csak mik történnek. Ööö... történnek? Rosszul fejeztem ki magam. Mit ismételnek akarom mondani (tényleg Ctrl+C és Ctrl+V).
Annyira tipikus, annyira unalmas, és annyira lejárt lemez, hogy az szinte hihetetlen. Abszolút semmi újat nem mutatott a sorozat. De még ezeket a tipikus dolgokat is a lehető legjobban elcseszték, mert semmi másról nem volt benne szó, csak: se veled se nélküled. Ennyi. A színésznő ráadásul annyit bőgött benne, hogy gondoltam írok neki, legközelebb keressen valami latin-amerikai Marichuy sorozatot, mert nem fogok azért eldobni 20 órát az életemből, hogy csak sírni lássam.
Annyira szenvedtek, annyira sírtak ahelyett, hogy valami normális megoldást találtak volna. Nem, ha sírnak akkor emelkedik a nézettség és akkor annak örülni fognak, francot se érdekel, hogy elrontják az egész sorozatot. Ráadásul nem is volt az az 'igaz' szerelem közöttük. Nem úgy volt, mint általában a sorozatokban, hogy szépen lassan (de biztosan) szeretik meg egymást, hanem az elején már élnek-halnak egymásért. Szóval a romantika is egy nagy nulla volt az egész sorozatban. 
Arról nem is beszélve, hogy 20 részen keresztül szenvedtek, hogy hogy a fenébe jöjjenek össze, aztán meg a végén elintézték 2 normális ember módjára. Nem értem mire fel az a nagy túldramatizálás, de tényleg nem. Volt egy pár mellékszál is benne, mint a bátyjáról, vagy ott a haverokról, de igazából kaptak is hangsúlyt meg nem is. Olyan volt, mintha az üres perceket töltötték volna ki amikor épp nem sírnak főhőseink. Csak kérdéseket sorait vetették fel amikor nem válaszoltak meg semmit.
Szóval igen, ez volt a nagyon várt és híres színészekkel teli Heirs című sorozat, ami semmi másról nem szól csak két 'halálosan szerelmes' karakterről, akiknek szenvedését Rómeó és Júlia is megirigyelhetné, és akiknek eltökélt szándékuk, hogy megmutatják mennyi műkönny van a stábnak raktáron. De azért valljuk be, ez sikerült is. Komolyra fordítva a szót, én bár végignéztem a sorozatot, számomra a legeslegrosszabb volt, amit valaha láttam, és remélem, hogy soha nem futok még csak hasonló sorozatba sem. Az, hogy sírni látjuk őket, az egyszerűen még csak sorozatnak sem nevezhető.

Zene: Persze, hogy itt is a hírességekre alapoznak, mi másra? De azért szerencsére születtek jó számok a sorozathoz, mint például Hong Ki 'I'm Saying' című száma, vagy 2AM Changmin 'Moment' című száma.

Szereplők: Lássuk csak főhőseinket külön külön.
Lee Min Ho - Kim Tan: Gazdag és laza srác, akinek fenekestől felfordítja megszokott életét egy okos telefonnal járkáló abszolút nincstelen csaj. Amikor az első részben megláttam őt annyira nagyon örültem. A világos haj, napbarnított bőr és laza stílus annyira illett hozzá, mintha konkrétan ráragasztották volna. Aztán megérkezünk a 'csodaszép' valóságba, ahol kiderül, hogy egy nulla a srác, aki gondolkodni sem tud normálisan. Kim Tan személyisége ennyiből állt, abszolút semmit nem láthattunk tőle. Lee Min Ho mindent beleadott, szerintem próbálta kihozni a legtöbbet, de egyszerűen nem volt miből. Kíváncsi vagyok mennyi pénzt kaphatott ezért a szerepért... mert hogy ezt a forgatókönyvet olcsó pénzért biztosan nem vágta volna be. Itt is bebizonyosodott, hogy Lee Min Ho nem való diákruhába, eszméletlen nevetségesen néz ki. Soha többet, kérlek Lee Min Ho.
Kim Woo Bin - Choi Young Do: Az egész sorozatban talán a legnormálisabb karakter. Tipikusan beképzelt, igazi 'rossz' fiú, aki megváltozik miután szerelmes lesz. Nem tudom hányan drukkoltak neki, de én inkább úgy voltam vele, hogy könyörgöm, csak ne jöjjön össze vele a csaj, mert akkor agygörcsben fogok elhalálozni. Ő volt az egyetlen reménysugaram a sorozatban, amiért kitartottam 20 részen keresztül. Kim Woo Bin örülhet, amiért a legnormálisabb karaktert sikerült megkapnia, ha Kim Tan lett volna (tejóég) akkor most annyira haragudnék rá, mint Lee Min Ho-ra (akinek sajnos egyre rosszabb és rosszabb szerepei vannak). Bár azt sem értem, hogy miért kellett egyáltalán szerepet vállalnia ebben a sorozatban, de tény, ha ő nem lett volna benne valahol a negyedik rész környékén feladom és eltemetem a kiskertbe ezt a sorozatot.
Park Shin Hye - Cha Eun Sang: Egy nagyon szegény lány, akinek az élet rendesen keresztbe is tesz. Nem tudja épp ésszel felfogni és elfogadni, hogy két helyes és gazdag srác szerelmes belé, inkább csak sír, telefonját nyomkodja és azon gondolkodik, hogyan is kellene megtanulnia egy mosolyt kipréselni magából. A színésznőt nem szeretem, hírneve ellenére én egy felettébb rossz színésznőnek tartom őt (nem is csak tartom, hanem egyértelműen az), de úgy voltam vele, hogy ha van 2 nagyszerű pasi a sorozatban, és jó lesz a sztori meg a női karakter is, akkor semmi bajom sem lesz vele. Hát ez szépen összejött nem mondom. Más színésznőt el sem tudtam volna képzelni erre a szerepre, örülök, hogy őt rakták be. Ha egy nagyon jó színésznő kapta volna meg ezt a hihetetlen béna és semmilyen karaktert akkor azt hiszem tényleg a saját könnyeimben fulladtam volna meg.

Történet: 2/10
Zene: 7/10
Színészek: 7/10
Karakterek: 2/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése