Sorozat: Answer Me 1997

Answer Me 1997 ~ Reply 1997

Műfaj: romantikus, vígjáték
Részek száma: 16
Dátum: 2012
Csatorna: tvN


Ismertető: Sok mindent nem lehet ismertetőként leírni. Inkább azt mondanám, hogy ezt a sorozatot látni kell és kész.
A történet ugrál 2013 és 1997 között. Adott 6 diák az 1997-es években, akik nagyon jó barátok,  megismerjük életüket, érzéseiket a gimnázium ideje alatt. Betekintést nyerünk a 97-es éveiben élő tinik hétköznapjaiba. Párhuzamosan ez a 6 diák találkozik 2013-ban egy diáktalálkozón. Emellett a sorozat egy nagyon érdekes kérdésre is választ ad: A főszereplő lányt ki vette el feleségül a 2 testvér közül?

Vélemény: A sorozat első sorozataim kötött volt, így természetesen nagyon kedves a számomra. Először unalmasnak és furcsának találtam. Az, hogy ugrált az időben eleinte nagyon zavaró volt, de később megszoktam. Igaz, a történet csak a 7-8. résztől kezd el beindulni, de azokra az érzésekre amelyet átad nekünk ez a történet, úgy gondolom érdemes ennyit feláldozni. Belegondolva az első részek is nagyon, nagyon fontosak és érdekesek voltak.
Egyrészt betekintést nyerünk, hogy milyen volt annyi évvel ezelőtt a tinik élete, plusz megerősíti a főhőseink között lévő érzelmeket, legyen az szerelem vagy barátság. Bár a sorozatnak 6 főszereplője van, a történet mégis 2 kedvencünkre éleződik ki. Gyerekkori barátok, bár itt is bebizonyosodik az, amit mondani szoktak: fiú és lány között nem lehet igaz barátság, mert egyik fél biztosan szerelembe esik. Ez pedig sosem könnyű annak a félnek a számára.
Két főhősünk viszonya eléggé furcsa, nem hittem volna, hogy a sorozat végére ennyire megváltozik a kapcsolatuk. Bár ennek csak örülni tudtam. A romantikus jelenetek csodaszépek voltak, csak dicsérni tudom őket. Őszintén a közepétől végigizgultam az egészet. Nem egyszer kellett rávennem magam, hogy ne tekerjek a legvégére és nézzem meg, hogy kivel marad a lány. Elképesztően érdekesen vetették fel ezt a kérdést.
Mikor elhittem, hogy az egyikkel marad, történt valami olyasmi, hogy eldöntöttem: mégis csak a másikkal jön össze. A 2013-as események között a lány terhes, és nem tudjuk egyszerűen ki az apa. Például: a lány megkérdi, hogy ihat e alkoholt ? Erre mind a 2 testvér megszólal, hogy dehogyis. Vagy, a lány megmutatja barátainak az ultrahang képet a kisbabáról majd miután gratulálnak, odaadják a képet az apának aki elrakja.
Mi a bibi? Hogy nem mutatja, hogy ki rakja el, csak hogy mindkettő zsebre vág valamit. Már csak ezért az egy dologért is tartottam ki - én meg fogom tudni, hogy ki az apa és hogy lett az. Mást nem is  nagyon tudok mondani, szerintem aki egy kedves és aranyos, ámde erős érzésekkel foglalkozó sorozatot akar látni, annak első legyen a listáján, mert tényleg nagyon meg lehet szeretni mind a színészeket, a karaktereket és természetesen az eseményeket.
A sorozatot nagyon ajánlom, mert tényleg az egyik legjobb. Ebben a 6 diákban tényleg megvan az összes olyan érzés, amit nehéz megértenünk, előítéleteink vannak velük szemben, de a történet segít felfogni és leküzdeni aggályainkat. Ennyi érzést még sohasem láttam koreai drámában, úgy, hogy az egy vígjáték legyen. Ezért kérlek, nézzétek meg, hiszen a sorozatban választ kapunk arra, amit főszereplőnk kér: "Kérlek, válaszolj nekem 1997-es évek" .

Zene: Tele volt aranyos számokkal, amik tökéletesen tükrözik az egész sorozat hangulatát. A kedvencem APink száma, az 'All For You' és a 'Broken' című száma.


Szereplők: Szokásos módon? Aha, külön-külön.
Seo In Guk - Yoon Yoon Je: Picit fura, de ugyanakkor nagyon rendes srác, akit szerintem minden lány elfogadna magának barátjaként. A karaktere kedvenceim között van, neki szurkoltam a legjobban az egész sorozatban, hisz az a viszonzatlan szerelem, amit olyan régóta hordoz, már engem emésztett, akkor ő hogy érezhette magát? Szóval igen, Yoon Yoon Je nagyon szerethető srác, aki nagyon megérdemelte már, hogy egyszer úgy alakuljanak a dolgok, ahogyan azt szeretné. Seo In Guk? Akkor kezdett el színészkedni amikor én sorozatot nézni, így mostanra (2015) már az összes szerepét láttam, s nem tagadom, hogy kedvenc színészeim között van. Lehet, hogy itt még picit gyenge kötélen táncol (ez az első főszerepe), de aki végig követte a szerepeit, az tudja, mennyit fejlődött, alig várom a további szerepeit.
Jung Eun Ji - Sung Shi Won: Kissé, na jó nem, nagyon bolond egy lány, aki eszméletlen fanatikus és eszméletlen verekedős. Ja, a hisztiről ne is beszéljünk. Így visszagondolva különleges karaktere van a koreai főhősnők között, hisz bár mindig van valami negatív tulajdonsága a lányoknak, neki a megszokottnál jóval több, sőt, alig tudok jó tulajdonságokat mondani róla. Ennek ellenére Yoon Yoon Je mellett nagyon jól mutatott, kicsit olyan föld és ég volt ez a kettő, akik meglepő módon passzolnak egymáshoz. A színésznőt én azóta nem láttam sorozatban (bár nincs is sok szerepe), azonban remélem még lesz hozzá szerencsém, mert bár eleinte kicsit idegesítő volt, a végére sikerült megszeretnem. Más karaktert és színészt én most nem is részleteznék, hisz van belőlük elég. De az tény, hogy minden színész remekül alakított, csodás kis sztorit alkotva.

Történet: 8/10
Zene: 8/10
Színészek: 8/10
Karakterek: 8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése